-
Ārējās komunikācijas pilnveide sporta klubā
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 8 |
1.1. | Ārējās komunikācijas vispārējs raksturojums un tās nozīme organizācijā | 8 |
1.2. | Ārējās komunikācijas instrumenti un novērtēšanas metodes | 11 |
2. | ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA SPORTA KLUBĀ | 16 |
2.1. | Sporta kluba raksturojums | 16 |
2.2. | Sporta kluba ārējās komunikācijas raksturojums | 17 |
3. | ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS IZVĒRTĒJUMS SPORTA KLUBĀ | 21 |
3.1. | Sporta kluba SVID analīze | 21 |
3.2. | Anketēšanas rezultāti un to izvērtējums | 30 |
3.3. | Intervijas ar sporta kluba vadību apkopojums | 43 |
SECINĀJUMI | 47 | |
PRIEKŠLIKUMI | 49 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 51 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 53 | |
PIELIKUMI | 60 |
SECINĀJUMI
1. Darba mērķis tika sasniegts un darba uzdevumi izpildīti.
2. Ārējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa tam, lai tiktu sasniegti izvirzītie biznesa mērķi, neatkarīgi no uzņēmuma darbības specifikas vai uzņēmuma lieluma.
3. Svarīgi ir apmācīt organizācijas darbiniekus komunikācijas prasmēm, jo, izveidojot sakārtotu komunikācijas sistēmu, ir iespējams panākt to, ka ārējā komunikācija ir efektīva un mērķauditoriju sasniedz tai sniegto informāciju, kā arī to, ka mērķauditorija to arī saprot.
4. Ārējās komunikācijas instrumentu izvēle ir tikpar nozīmīga, kā pati informāciju, kuru organizācijas vēlas sniegt, tādēļ, izvēloties komunikācijas instrumentus, ir rūpīgi jāizvērtē ziņojumam atbilstošākais.
5. Sociālie tīkli ir ērts, daudzpusīgs un ekonomisks kanāls caur kuru veidot ārējo komunikāciju.
6. Uzņēmums aktīvi, taču ne pilnvērtīgi izmanto ārējās komunikācijas iespējas, jo nav izstrādāta skaidra ārējās komunikācijas stratēģija.
7. Pētījums par sporta kluba “SPORTIMA” ārējo komunikāciju sniedza iespēju uzzināt klientu viedokli par uzņēmumu un tā ārējo komunikāciju, kā arī sniedza iespēju identificēt uzņēmuma ārējās komunikācijas nepilnības. Šādu pētījumu veikšana ļauj konstatēt nepilnības ārējā komunikācijā un dod iespēju tās novērst.
8. Pētījums liecina, ka sporta kluba ārējā komunikācijā ir nepilnības, kuras radušās nepareizu komunikācijas kanālu izvēles dēļ, kā rezultātā, ārējā komunikācija ir neefektīva un nesasniedz vēlamo mērķauditoriju. Uzņēmums nav pārdomājis ārējās komunikācijas stratēģiju un izmantotos ārējās komunikācijas kanālus kā arī nav pārliecinājies par to, ka mērķauditorija saņem tai paredzēto informāciju.
…
Kvalifikācijas darbs par ārējās komunikācijas pilnveidi sporta klubā. Darbā ir apskatīta teorija par ārejo komunikāciju, tās instrumenti un novērtēšanas metodēm, ārējās komunikācijas raksturojums konkrētā organizācijā, veikta SVID analīze, aptauja, ekspertu intervijas. Par darbu saņemts vērtējums 8 (ļoti labi).
