Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 1.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 2.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 3.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 4.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 5.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 6.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 7.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 8.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 9.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 10.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 11.
  • Referāts 'Kopējā kvalitātes vadība', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
VISPĀRĒJĀ KVALITĀTES VADĪBA    2
VIESNĪCA “NEIBURGS”    6
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    10
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    11
Darba fragmentsAizvērt

Izmantojot pareizos mērīšanas rīkus un novatorisku un radošu domāšanu, uzņēmumā var tikt ierosināti un ieviesti priekšlikumi nepārtrauktai uzņēmuma pilnveidošanai, lai uzņēmums varētu attīstīties augstākā kvalitātes līmenī. Kopējās kvalitātes vadības mērķis ir nodrošināt vienlaicīgu efektivitāti un kvalitāti organizācijas visos procesos, lai nodrošinātu klientu apmierinātību un konkurētspēju. Tādējādi, izmantojot kopējo kvalitātes vadību, organizācija var sasniegt efektīvu darbību un uzlabot rezultātu kvalitāti.
Autora ieskatā efektivitātes pastāvēšanai uzņēmumā ir svarīga uzņēmuma attīstība mijiedarbībā ar ārējiem un iekšējiem faktoriem, tāpēc nozīmīga ir vispārējā kvalitātes vadība, kas palīdz uzņēmumiem attīstīties un būt konkurētspējīgiem. …

Atlants