Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība: sistēmas pamatelementu analīze un problēmu identifikācija', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība: sistēmas pamatelementu analīze un problēmu identifikācija', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums: AirBaltic
1.
Vēlmes – nodrošināt klientiem ērtus lidojumus un kvalitatīvu ceļošanas pieredzi.
Vajadzības – nodrošināt stabilu un nepārtrauktu, ienesīgu uzņēmuma darbību un veidot ilgstošas attiecības ar klientiem, vienlaikus rūpējoties arī par vidi.
Pieprasījums – nodrošināt galamērķu daudzveidību, izdevīgas biļešu cenas un savlaicīgus akciju piedāvājumus.
Produkts - nodrošināt klientiem komfortu lidojuma laikā (ērtas sēdvietas, kvalitatīvu un daudzveidīgu ēdienu, sadarbības partneru produkciju iegādi).…

Atlants