-
Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | TIRGZINĪBAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE | 4 |
1.1 | Ceļubūves firmas ''A.C.B.'' apraksts | 4 |
1.2 | Ceļubūves firmas ''A.C.B.'' preces un pakalpojumu apraksts | 6 |
1.3 | Ceļubūves firmas ''A.C.B.'' mērķu un stratēģijas formulēšana | 8 |
2. | TIRGZINĪBAS ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE | 10 |
2.1 | Tieši ietekmējošā ārējā vide | 10 |
2.1.1 | Piegādātāji | 10 |
2.1.2 | Starpnieki | 10 |
2.1.3 | Pircēji | 10 |
2.1.4 | Konkurenti | 11 |
2.1.5 | Sabiedriskās organizācijas, prese | 12 |
2.2 | Netieši ietekmējošā ārējā vide | 13 |
2.2.1 | Demogrāfija | 13 |
2.2.2 | Ekonomiskais stāvoklis | 14 |
2.2.3 | Valsts politika | 17 |
2.2.4 | Sociālie faktori | 17 |
2.2.5 | Kultūras faktori | 17 |
2.2.6 | Zinātniski tehniskie faktori | 18 |
3. | SWOT ANALĪZE | 20 |
SECINĀJUMI | 21 | |
PRIEKšLIKUMI | 22 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 23 |
Pēdējos aptuveni desmit gados Latvijā attīstās daudzas nozares: paaugstinās sniegto pakalpojumu līmenis, uzlabojās daudzu preču kvalitāte, paplašinās daudzu preču sortiments, attīstās dažādas darbības sfēras. Palielinās arī būvniecības apjomi gan Rīgas centrā, gan Latvijā. Līdzās aug gan celtniecības kompāniju skaits, gan celtniecības materiālu veikalu daudzums, un, protams, celtniecības materiālu sortiments un to saražotie apjomi, lai nodrošinātu celtniecības tirgu ar nepieciešamajiem materiāliem.
Kursa darbā tiks apskatīta Latvijā labi pazīstama ceļubūves firma "A.C.B.".
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt ceļubūves firmas "A.C.B." pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Kursa darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1. Nepieciešamo materiālu savākšana;
2. Veikt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzi;
3. Izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
4. Atrastās literatūras apkopošana un analizēšana.
Kursa darba struktūra:…
TIRGZINĪBAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE, preces un pakalpojumu apraksts, mērķu un stratēģijas formulēšana, TIRGZINĪBAS ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE, Tieši ietekmējošā ārējā vide, Netieši ietekmējošā ārējā vide, SWOT ANALĪZE, BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS ar atsaucēm darbā...
