Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 17.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 18.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 19.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 20.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 21.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 22.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 23.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 24.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 25.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 26.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 27.
  • Prezentācija 'Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – teksts, attēls, videomateriāls u.tml., kas veidots ar mērķi piesaistīt (kam)
uzmanību, palielināt pieprasījumu (pēc kā), padarīt (ko) populāru. [1]
Reklāmas pamatprincipi:
● Tai jāspēj piesaistīt patērētāju uzmanību;
● Jāspēj radīt un noturēt interesi par produktu;
● Tai jābūt vienkāršai, saprotamai visiem cilvēkiem;
● Tai jābūt oriģinālai, lai piesaistītu uzmanību, izceltos
citu reklāmu vidū;
● Tai jābūt arī pievilcīgai (izmanto humoru, estētisko
skaistumu);
● Realizētai piemērotā vietā un laikā;
● Tai regulāri jāatkārtojas. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants