-
Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskā prakse
TOP 50
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
I | Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē | 3 |
II | Bērnu patstāvīgās darbības vērojuma apraksts | 5 |
III | Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums | 7 |
IV | Pirmsskolas pedagoģiskā procesa pedagoģiskais vērojums | 10 |
V | Pedagoģiskā procesa plānošana, vadīšana un vērtēšana | 15 |
VI | Tematiskā pasākuma bērniem plānošana, organizēšana, vadīšana un rezultātu analīze | 37 |
VII | Prakses dienasgrāmata | 40 |
VIII | Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 43 |
Pielikumi | 45 |
Prakses mērķa īstenošanas analīze
Prakses mērķim tika izvirzīti četri plāna punkti. Izvirzītos punktus veicu visas prakses laikā. Pirmajā nedēļā un otrajā vairāk laika pavadīju sarunām ar pedagogiem, lai uzzinātu viņu domas par kognitīvo procesu attīstību. Uzzināju, ka grupas ietvaros cenšas dažādi attīstīt kognitīvās prasmes gan rīta cēlienos, gan rotaļnodarbībās, arī brīvajā laikā tika dažbrīd pamudināti veikt aktiviātes, kurās attīsta kognitīvos procesus.
Prakses trešajā un ceturtajā nedēļā vēroju pedagogu praktiskās darbības, kad tiek vadīti rīta cēlieni, rotaļnodarbības un pastaigas. Pedagogi rīta cēlienos izmantoja sasveicināšanās dziesmas, varianti šīm dziesmām bija dažādi, katru rītu bērni varēja izvēlēties, kādu dziesmu dziedās. Tas, savukārt, attīsta atmiņu, jo bērniem jāatceras katras dziesmas vārdi. …
Darbā iekļautas 8 tēmas pēc prakses atskaites nosacījumiem. Prakses mērķis: Novērot un veicināt kognitīvo procesu attīstību - uzmanību, domāšanu un atmiņu. Prakses mērķa plāns: Saruna ar grupas pedagogiem, kā tiek veicināta kognitīvo procesu attīstība, kādas metodes pielieto. Novērot praktiskā darbībā, kā pedagogs veicina šo prasmju attīstību. Veidot aktivitātes, lai varētu sekmēt kognitīvo prasmju attīstību - uzmanības veicināšanai. Uzzināto atspoguļot prakses analīzē.
