Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija digitālajā vidē', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija digitālajā vidē', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Noskatoties video rullīti ar Zigurda Zaķīša lekciju par digitāliem rīkiem mārketingā, atbildēt uz sekojošiem jautājumiem.
1. Kā veidot uzņēmuma biznesa un pārdošanas mērķiem atbilstošu mārketinga stratēģiju?
Lai veidotu efektīvu mārketinga stratēģiju, ir svarīgi izpētīt mērķauditoriju, konkurences vidi un izmantot digitālos rīkus, piemēram, sociālos medijus, tiešsaistes reklāmu, SEO un e-pasta mārketingu. Mērķus ir jānosaka mērķauditorijas vajadzībām un uzņēmuma iespējām atbilstoši.

Atlants