-
TELE2 priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" reklāmas kampaņa
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāmas kampaņa | 4 |
2. | Zelta Zivtiņas reklāmas kampaņas analīze | 6 |
2.1 | Zelta Zivtiņas mērķi un mērķauditorija | 7 |
2.2 | Zelta Zivtiņas simbols | 8 |
2.3 | Kampaņas radošais tēls | 8 |
Nobeigums | 10 | |
Izmantotā literatūra | 11 |
Ievads
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu. Lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas. Pārsvarā, vismaz Latvijā, reklāmas kampaņas veido lielie uzņēmumi, jo tiem ir šādam pasākumam nepieciešamie līdzekļi. Un tas viņiem atmaksājas.
Es mēģināšu apskatīt un izanalizēt Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa (turpmāk ZZ) reklāmas kampaņu. Izpētīšu, kas veido reklāmas priekš ZZ, ar kādu nolūku un kāda ir mērķauditorija šai kampaņai. Tāpat mēģināšu definēt galvenos mērķus reklāmai un mēģināšu izanalizēt sīkāk pašas ZZ reklāmas.
1. Reklāmas kampaņa
Reklāma ir produkta virzīšanas izpausme tirgū, ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas, izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.1
…
Referāts kursā SA un reklāma kā komunikācija. Par darbu dabūju 9. Apskatīju reklāmas kampaņas definīcijas un izanalizēju ZZ rekl.kampaņu - seriālu 2008.gadā
