-
Viesnīcas produkta raksturojums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | DAŽĀDA PAKALPOJUMA LĪMEŅI VIESNĪCĀS | 4 |
1.1. | EKONOMISKAIS, JEB IEROBEŽOTAIS LĪMENIS | 4 |
1.2. | VIDĒJAIS LĪMENIS | 4 |
1.3. | PASAULES KLASES PAKALPOJUMI | 5 |
2. | PRODUKTI , DAŽĀDU LĪMEŅU VIESNĪCĀS | 6 |
3. | STANDARTI PASAULĒ | 8 |
3.2. | STANDARTI LATVIJĀ | 8 |
3.1. | STANDARTI EIROPĀ UN PASAULĒ | 10 |
4. | VIESNĪCU PAKALPOJUMU LĪMEŅU ATBILSTĪBA ZVAIGŽŅU SKAITAM | 11 |
4.1. | GREZNĀKĀS VIESNĪCAS | 14 |
5. | VIESI | 16 |
5.1. | VIESU IEDALĪJUMS PĒC TŪRISMA VEIDA | 16 |
5.2. | ĪPAŠAS VIESNĪCAS | 17 |
AUTORS APLŪKO VISU KLASSIFIKĀCIJAS , ATSAUCOTIES UZ AVOTU | 18 | |
6. | AKTUĀLAS PROBLĒMAS LATVIJĀ | 21 |
SECINĀJUMI | 24 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 25 |
Viesnīcas ir visnozīmīgākais un plašāk pazīstamākais viesu izmitināšanas veids. Vairumā gadījumu tas ir viens no galvenajiem ceļojumu pakešu elementiem. [1.,166.lpp]
Autors grib īzpētit šīs darba tēmas , jo katram ceļotājam ir jāzina , ko viņam gaidīt no viena vai otra viesnīcas līmeņa , tāpēc, ka var gadīties ka , ja cilvēks neorientējas šajos līmeņos ,tad viņš var nopirkt nekvalitatīvu pakalpojumu par augstu cenu .
Ikvienam ceļotājam ir savas vēlmes , savas mērķis, tāpēc šajā studijas darbā autors izskata dažādu mērķu viesu grupas. Tas ir arī svarīgs faktors ,lai viesnīcā konkrētai mērķauditorijai precīzi izstrādātu piedāvājumu. Viesnīcas darbiniekiem ir labi jāpārzina esošo un potenciālo viesu vajadzības
Šīs darba mērķis : aprakstīt dažada pakalpojuma līmeņa viesnīcu produktu .
Uzdevumi : 1.) Raksturot dažādu pakalpojumu līmeņi viesnīcās . …
Katra viesnīca piedāvā viesim savus pakalpojumus - dažādus produktus . Kas ir šīs pordukts ? [3.,138 lpp.] Tūrisma produkts var būt atsevišķs materiālas dabas produkts vai arī pakalpojums , taču visbiežāk tas ir komplekss ,kurā apvienoti gan pakalpojumi , gan materiālas dabas elementi
Darbā ir gramatikas kļūdas
