Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 1.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 2.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 3.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 4.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 5.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 6.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 7.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 8.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 9.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 10.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 11.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 12.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 13.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 14.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 15.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 16.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 17.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 18.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 19.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 20.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 21.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 22.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 23.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 24.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 25.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 26.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 27.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 28.
  • Biznesa plāns 'Ārējās vides analīze', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Ārējās vides būtība un faktori    5
1.1.  SIA”Nellija” darbību tieši ietekmējošā ārējā vide    8
1.2.  SIA”Nellija” darbību netieši ietekmējošā ārējā vide    16
2.  Pētījums klientu vēlmju izzināšanai    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Secinājums:
Smiltene atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā, ko nosaka daudzu svarīgu autoceļu krustpunkts, nelielais attālums līdz Rīgai, Valmierai un Cēsīm. Tas ir veicinājis arī uzņēmējdarbības attīstību.
Priekšlikums:
Vēl viens salons Smiltenē atvieglos dzīvi tiem, kas atbrauks uz Smilteni ciemos un vēlēsies apmeklēt piemēram – solāriju.
2. Secinājums:
Veicot iedzīvotāju uzskaites pētījumu var secināt ka Smiltenē un tās apkārtnē dzīvo aptuveni 43 000 potenciālo klientu.
Priekšlikums:
Izveidot jauno uzņēmumu tā, lai varētu piesaistīt vismaz 20% no potenciālajiem klientiem.
3. Secinājums:
Veicot provizorisko aptauju SIA „NELLIJA” tirgus daļa pēc potenciālā apgrozījuma varētu būt 20%.
Priekšlikums:
Ar mārketinga aktivitātēm un teicamu apkalpošanas līmeni un teicamu apkalpošanas līmeni palielināt savu tirgus daļu līdz 30%.
4. Secinājums:
Pastāv teorētiska un arī praktiska iespēja noslēgt līgumus ar uzņēmējiem par skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu to darbiniekiem.
Priekšlikums:
Izveidot pretimnākošu un vilinošu piedāvājumu uzņēmumu vadītājiem.
5. Secinājums:
Veicot SIA „NELLIJA” ārējās vides analīzi tika noskaidrots, ka apkārtnē eksistē daudzas izklaides nozares, kuras ir netiešie konkurenti skaistumkopšanas saloniem.
Priekšlikums:
Ar reklāmas palīdzību aicināt iedzīvotājus rūpēties par savu izskatu un veselību.
6. Secinājums:
Konkurentspējīgos salonos nav pietiekams produktu, pakalpojumu klāsts.
Priekšlikums:
SIA „NELLIJA” izstrādās iepriekš veiktu aptauju ar ko vēl varētu paplašināt produktu, pakalpojumu klāstu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants