-
Liepājas Karosta kā patstāvīgs piedāvājums tūristu grupām šodien un perspektīvā
Referāts25 Ģeogrāfija, Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība
2000. - 2010. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija latviešu valodā | 2 | |
Short annotation in English | 3 | |
Satura rādītājs | 4 | |
Ievads | 6 | |
1. | Pašreizējā tirgus analīze | 8 |
1.2. | Konkurences analīze | 11 |
1.3. | Tirgus specifika | 12 |
1.4. | Karostas teritorijas SWOT analīze tūrisma attīstībai | 13 |
2. | Ekskursijas maršruta „Liepājas Karosta vēstures krustpunktos” mārketinga stratēģija | 16 |
3. | Maršruta „Liepājas Karosta vēstures krustpunktos” raksturojums | 20 |
4. | Maršruta „Liepājas Karosta vēstures krustpunktos” organizācija | 23 |
5. | Maršruta „Liepājas Karosta vēstures krustpunktos” finansu kalkulācija | 25 |
6. | Maršruta „Liepājas Karosta vēstures krustpunktos” kontroles un uzraudzība | 27 |
Secinājumi | 29 |
Pēdējos gados Liepājā arvien vairāk kļūst populāra tūristu vidū. Gan mūsu pašu, latviešu, gan ārzemnieku starpā ir ļoti daudz to, kas jau ir bijuši, vai tikai apsver iespēju apmeklēt mūsu pilsētu. Kas tad tā pievelk cilvēkus? Tie, kas vadās tikai pēc kartes (pārsvarā ārzemnieki) brauc mūsu jūras dēļ, bet tos, kuri ir vairāk vai mazāk “apgaismoti” vēstures ziņā, uz šejieni vilina Sv. Trīsvienības baznīcas ērģeles un bijusī militārā bāze ar visu no tā izrietošo (resp., zemūdeņu piestātnes, nocietinājumu sistēma, moli, noliktavas utt.). Līdz ar to cilvēkiem, kas vistiešākā veidā ir saistīti ar tūrisma produkta ražošanu, resp., gidiem, grupu vadītājiem, tūrisma menedžeriem, ir jāstrādā pie jaunākajām metodēm, jāpēta tirgus, tātad jāveic mārketinga darbs.
Šī darba -
Mērķis:
Sagatavot reāli piedāvāto 1 dienas tūrisma maršrutu pa Liepāju ar pamatakcentu uz Karostu – „Liepājas Karosta vēstures krustpunktos” .
Pierādīt, ka Liepājā jāattīsta tieši Karostas apmeklējumu maršruti, jo tas būtu izdevīgi ne tikai mums, liepājniekiem, un mūsu budžetam, bet arī tūristiem, kas te lieliski pavadīs savu brīvo laiku par salīdzinoši zemām izmaksām. …
Esošā tirgus analīze un SWOT for area, maršruta organizācija, reklāmas stratēģija, finansu aprēķins un kontole. Praktiska īstenošana. Personīgā pieredze. Aizstāvēts-10.
