-
Sabiedrisko attiecību pasākumu organizēšana korporatīvas komunikācijas aģentūrā "Hauska&Partner"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību komunikācijas sastāvdaļa | 5 |
1.1. | Speciālo pasākumu klasifikācija | 6 |
1.2. | Speciālo pasākumu veidi | 8 |
1.3. | Pasākumu plānošana | 11 |
1.4. | Speciālo pasākumu plānošanas procesa sastāvdaļas | 14 |
2. | Uzņēmuma Hauska&Partner raksturojums | 17 |
2.1. | Hauska&Partner organizatoriskā struktūra | 18 |
2.2. | Hauska&Partner organizētie speciālie pasākumi | 20 |
3. | Hauska&Partner speciālo pasākumu organizēšanas novērtējums | 23 |
3.1. | Hauska&Partner speciālo pasākumu organizēšanas principi | 23 |
3.2. | Klientu viedoklis par Hauska&Partner organizētiem pasākumiem | 26 |
Secinājumi | 33 | |
Priekšlikumi | 34 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 35 | |
Pielikumi | 36 |
Secinājumi
1. Speciālie pasākumi ir sabiedrisko attiecību instruments un spēcīgs komunikācijas veids, kas palīdz organizācijām iepazīstināt klientu ar piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, organizācijas vidi, pievērst uzmanību kādam jautājumam, aktuālai tēmai, kā arī klātienē komunicēt ar klientu, tas ir arī veids kā organizācija var paust savu nostāju, viedokli, principus un prioritātes.
2. Speciālo pasākumu plānošanas process sastāv no situācijas analīzes, stratēģijas izstrādes, mērķu noteikšanas, mērķauditorijas precizēšanas, taktikas izvēles, laika un budžeta plānošanas un novērtēšanas. Nevienu no šīm sastāvdaļām nedrīkst izlaist, lai pasākums sasniegtu visus nospraustus mērķus, un nākamā pasākuma kvalitāte uzlabotos, izrietot no pieredzētajām kļūdām.
3. Korporatīvas komunikācijas aģentūra Hauska&Partner pierādījusi sevi kā ekspertu informatīvo un apmācības pasākumu organizēšanā, jo vada dažāda veida informatīvus pasākumus, sniedz gan noderīgu teorētisku informāciju, gan iemāca vērtīgas praktiskās iemaņas, kas palīdz pilnveidot un attīstīt biznesu.
4. Pasākumu laikā organizatori veido efektīvu komunikāciju ar auditoriju, izmanto dažādas aktivitātes, lai sniegta informācija neapgrūtinātu tās uztveri, kā arī rūpējas par apmeklētāju komfortu.
5. Hauska&Partner informatīvo un apmācības pasākumu pamatā ir aktuālās problēmas sabiedrisko attiecību jomā Latvijas uzņēmēju tirgū.
6. Hauska&Partner neveic pietiekamu situācijas analīzi pirms pasākuma pavadīšanas un attiecīgu novērtēšanas procesu pēc tā noslēgšanas, kas ved pie augošas klientu neapmierinātības par pasākumu tēmām un informācijas piemērotību izvēlētajai mērķauditorijai.
7. Hauska&Partner trūkst apziņas par pasākumam izvēlētas mērķauditorijas interesēm un vajadzībām, svaigo ideju pasākumu pilnveidošanai un oriģinalitātes informācijas pasniegšanas ziņā.
8. Hauska&Partner speciālo pasākumu klāstā nepietiek izklaides pasākumu gan uzņēmuma partneriem un klientiem, gan pašiem uzņēmuma darbiniekiem.
…
Ikdienas vidē patērētāja uzmanība ir sadalīta, tādēļ par efektīvu, pašreizējam laikam atbilstošu mārketinga veidu tiek uzskatīts pasākumu mārketings. Tā pamatā ir dažādu korporatīvu pasākumu organizēšana, sākot ar izklaides, sporta un informatīvajiem pasākumiem klientiem un beidzot ar korporatīvajiem pasākumiem darbiniekiem organizācijas iekšienē. Tie ir mērķtiecīgi radīti vienreizēji pasākumi, kas tiek orientēti uz konkrētu, šauru mērķauditoriju ar ko palīdzību uzņēmuma ziņojumu ir iespējams padarīt par uzskatamāku, pieejamu plašākai auditorijai, interesantāku un interaktīvu.
