-
Liepājas pilsētas izglītības attīstības stratēģijas 2008.-2013.gadam analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Kas izstrādāja? | 4 | |
1.2. | Cik ilgi tika izstrādāta? | 5 |
1.3. | Kā tika izstrādāta? | 5 |
1.4. | Ko nosaka likumdošana? | 6 |
1.4.1. | Dokumentu hierarhija | 7 |
1.4.2. | Normatīvie akti | 10 |
1.5. | Kādi etapi? | 12 |
1.6. | Kas tika piesaistīts? | 13 |
1.7. | Kā izveidošanas un izstrādāšanas laikā piedalījās sabiedrība? | 14 |
Dokumenta struktūra, saturs, atbilstība un saprotamība | 16 | |
3. | Indikatoru sistēma | 17 |
3.1. | SVID analīze | 18 |
3.1.1. | Stiprās puses | 18 |
3.1.2. | Vājās puses | 19 |
3.1.3. | Iespējas | 19 |
3.1.4. | Draudi | 20 |
Secinājumi | 21 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 22 | |
Pielikums | 23 |
Mūsdienās ir ļoti svarīgi gūt izglītību, jo bez izglītības cilvēks nespēj neko. Cilvēks nespēj būt sabiedrības daļa, cilvēks nespēj gūt ienākumus, strādāt tajā darbā, tajā vidē, jomā kut viņam patīk, jo bez izglītības šādu cilvēku neviens nepieņems. Bez izglītības sabiedrība, valsts nespēj ilgtspējīgi attīstīties visās jomās. Un ļoti svarīgi, lai sabiedrība spētu gūt visu to svarīgo, pildīt, realizēt savas nepieciešamas vajadzības, idejas un mērķus. Izglītība ir pašā pamatā.
Tieši tāpēc tika izvēlēts tieši Liepājas pilsētas Izglītības attīstības stratēģija 2008.-2013.gadam analīzei. Liepājas pilsētas Izglītības attīstības stratēģiskais mērķis ir sekmēt pilsētas un tās iedzīvotāju labklājību, nodrošināt priekšnosacījumus ilgtspējīgai un līdzsvarotai pilsētas attīstībai, nodrošinot pilsētas konkurētspēju un tās integrāciju Eiropā, sekmēt daudzveidīgu tautsaimniecisko attīstību, nodrošinot veselīgu, labvēlīgu un drošu vidi tautsaimniecības darbībai un pilsētas iedzīvotājiem.
Liepājas pilsētas Izglītības attīstības stratēģiju 2008.–2013.gadam veido situācijas analīze visās izglītības pakāpēs, zinātnē un mūžizglītībā, izmantojot valstī noteiktos izglītības kvalitātes, pieejamības un efektivitātes rādītājus. Situācijas analīzes sadaļās raksturota Liepājas pilsētas vieta valsts izglītības sistēmā kopumā, kā arī Liepājas pilsētas attīstības tendences un perspektīvas katrā izglītības pakāpē, kā arī zinātnē un mūžizglītībā. Stratēģijā norādīti arī iespējamie finansēšanas avoti izglītības attīstībai, tajā skaitā no Eiropas Savienības struktūrfondiem u.c. …
Šajā darbā tika analizēts dokuments Liepājas pilsētas Izglītības attīstības stratēģija 2008.-2013.gadam. Tika analizēta likumdošana, kas izstradāja, cik ilgu laiku, kādi etapi, kas tika piesaistīts izstrādei, dokumentu struktūra, indikatoru sistēma un kā izstrādē piedalījās sabiedrība.
