-
Graudu dīgtspēja
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Mērķis un uzdevumi | 3 | |
Izvirzītā hipotēze par rapsi | 4 | |
Izvirzītā hipotēze par kviešiem | 5 | |
Izvirzītā hipotēze par miežiem | 6 | |
Izvirzītā hipotēze par auzām | 7 | |
Literatūras apskats | 8 | |
Darba gaita | 9 | |
Novērojumi un rezultāti | 10 | |
Analīzes un secinājumi | 11 | |
Izmantotā literatūra | 12 | |
Pielikums. Dīgstošs rapša grauds | 13 | |
Dīgstošs kvieša grauds | 14 | |
Dīgstošs mieža grauds | 15 | |
Dīgstošs auzu grauds | 16 |
Veidojot šo projektu mans mērķis ir vairāk uzzināt par graudu sēklu dīgšanu un dīgtspēju. Kā arī man jāapņemas cītīgi novērot, apkopot un salīdzināt graudu attīstību.
Mans uzdevums ir diedzēt sēklas, novērot un salīdzināt sēklu dīgtspēju.
Es ņemu četrus graudu veidus un no katra pa 30 sēklām: rapsi, kviešus, miežus un auzas. Tagad man visas 10 dienas cītīgi jānovēro sēklu augšana un jārada sēklu dīgšanai nepieciešamos apstākļus. Beigās man ir jāapkopo dīgšanas rezultāti un jāsalīdzina.
No 6.klases mācību grāmatas es izmantoju informāciju par graudu dīgšanai nepieciešamajiem apstākļiem un par grauda attīstību. Kā arī ieskatījos attēlos par sēklas attīstību.
No interneta adresēm es izmatoju informāciju kur ir teikts kādā veidā vislabāk diedzēt graudu sēklas.
No Ģimenes enciklopēdijas es izmantoju informāciju par to kādus dīgšanas apstākļus vajag noteiktajiem graudiem. …
Darba gaitā tiek noskaidrota atšķirīgu graudu dīgtspēja pēc veiktajiem novērojumiem. Darbs ir veikts atbilstoši 6 klases augstam līmenim.
