-
Tamborējuma raksti un motīvi
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | Tamborējuma rakstu veidi | |
3. | Nodarbības izvērsts plāns | |
3.1. | Nodarbības struktūra un sadalījums minūtēs | |
3.2. | Stundas konspekts | |
4. | Tamborētas šalles tehniskais apraksts | |
Secinājumi | ||
Izmantotā literatūra |
Secinājumi
Rokdarbu mācību metodiskās prakses noslēgumā secinu, ka rokdarbi ir ļoti laikietilpīgs process, bet, kad iecerētais darbs ir sākts darīt, tad pēc iespējas ātrāk rodas vēlēšanās to pabeigt. Šī prakse man deva lielisku iespēju atcerēties savus pamatskolas laikus, kad skolā mājturības stundā bija veicami praktiskie darbi.
Mans veidotais metodiskais materiāls ir veidots 9. klasei tamborešanas stundai, tajā skolēni tiek iepazīstināti ar dažādiem tamborējuma rakstiem. Šo materiālu skolotāja var demonstrēt un izdalīt skolēniem kā izdales materiālu.
Mans pašas veikums prakses laikā lika apzināties to, cik daudz laika aizņem rokdarbi, konkrētā gadījumā – tamborēšana. Savā darbā ieguldīju daudz darba, bet rezultāts ir tā vērts, tagad ar daudz lielaku prieku un gandarījumu varēšu savu tamborēto šalli izmantot apģērbā, nekā tas būtu gadījumā, ja es to būtu nopirkusi veikalā.
Ar savu veikto darbu esmu ļoti apmierinata, tas pēc manas ieceres ir izdevies un es ar lielu prieku to izmantošu!
…
Metodiskais materiāls ir izmantojams pamatskolā 9. klasē mājturības stundās - tamborēšanas temata apguvei, stundas laikā skolotājs to var izmantot kā izdales materiālu. Prakses uzdevumi: • iepazīties un īsumā raksturot rokdarbu vietu priekšmeta Mājturība un tehnoloģijas standartā, prakses skolā izmantotajā programmā, tematiskajos plānos; • izvēlēties rokdarbu veidu, kurā tiks gatavots mācību metodiskais materiāls, lai nodrošinātu rokdarbu mācības konkrētā klašu grupā; • izstrādāt izstrādājumu un tehnoloģisko karti izvēlētajā rokdarbu veidā; • pēc skolotāja – prakses vadītāja ieteikuma un, konsultējoties ar prakses vadītāju – priekšmeta mācībspēku augstskolā, izstrādāt metodisko materiālu izstrādājuma izgatavošanai skolai konkrētā klašu grupā;
