-
A/s "Dzintars"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | Pētījuma problēma, mērķis, uzdevumi , objekts un hipotēze | |
2. | Aptaujas anketas jautājumi un iegūtie rezultāti | |
Secinājumi | ||
Priekšlikumi |
Secinājumi
Varam secināt, ka :
kopumā a/s „Dzintars” ir samērā izplatīta un atzīta, kā arī jaunieši ir samērā informēti par vietējo ražotāju produkciju un tās pozitīvajām īpašībām.
Uzņēmuma zīmols tiek novērtēts pozitīvi, arī emocijas, kuras izraisa šis zīmols, ir visā visumā labs.
Arī atsauksmes par cenām, iepakojumu un kvalitāti ir samērā augstā līmenī.
No aptaujas var secināt, šis produkcijas kvalitāte jauniešiem ir ļoti svarīgs faktors kosmētikas izvēlē.
Uzņēmuma ražotie krēmi, lūpu krāsas un nagu lakas ir visplašāk pazīstamā un atpazītā no produkcijas daļa.
Tā kā aptauja tika veikta caur internetu, atbildes nav pilnīgi ticamas, jo respondenti, iespējams, varēja atbildēt negodīgi, nesniegt pareizās atbildes, taču šis paņēmiens nodrošināja gana ātru datu vākšanu, bez liekiem tēriņiem.
Tā kā nebija personiska kontakta, nebija arī nekādu paskaidrošanas iespēju, kas nozīmē, ka kāds jautājums varēja būt arī ne līdz galam izprasts, kas gan būtu maz ticams skaidri noformulēto jautājumu dēļ.
Līdz ar to mūsu izvirzītā hipotēze tiek noliegta.
…
Darba autori patstāvīgajā darbā tirgvedībā izvēlējās pētīt jauniešu attieksmi pret a/s „Dzintars” produkciju, kurš ir viens no stabilākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs un vienīgais parfimērijas un kosmētikas ražotājs Latvijā. Tēma ir aktuāla, jo A/S „Dzintars” preču zīmi un lielu daļu no tā ražotās produkcijas zina ikviens jaunietis Latvijā, bet katram ir savādāka attieksme pret to. Darbā netika analizēts kāds konkrēts „Dzintara” produkts, jo kosmētikas un parfimērijas klāsts ir ļoti plašs, un tas nebūtu korekti pret vienīgo kosmētikas un parfimērijas ražotāju Latvijā, kura produkti izceļas ar oriģinalitāti, draudzīgu cenu, pieejamību visiem Latvijas iedzīvotājiem, gan lauku rajonos, gan pilsētās.
