Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tematiskais plāns mācību priekšmetā "Dizains un tehnoloģijas" 2. klase', 1.
  • Konspekts 'Tematiskais plāns mācību priekšmetā "Dizains un tehnoloģijas" 2. klase', 2.
  • Konspekts 'Tematiskais plāns mācību priekšmetā "Dizains un tehnoloģijas" 2. klase', 3.
  • Konspekts 'Tematiskais plāns mācību priekšmetā "Dizains un tehnoloģijas" 2. klase', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Stunda Sasniedzamais rezultāts (SR)
Stundas temats
Starppriekšmetu saikne
Caurviju prasmes Uzdevumi, lai izmērītu, vai ir sasniegts SR Vērtēšanas kritēriji
2 • Rada dažādas idejas maizīšu gatavošanai, kā ideju radīšanas stratēģiju izmantojot galda spēli. (T.3.1.2.1.)
• Izvērtē radītās idejas, pēc skolotāja dotiem kritērijiem izvēlas piemērotāko. (T.3.1.2.2.) Temats: Produktu izvēle maizīšu pagatavošanai
Starppriekšmetu saikne
Dabaszinības – zina, ka enerģiju cilvēki uzņem ar pārtikas produktiem, atpazīst veselīgus produktus
Latviešu valoda – prot veidot stāstījumu
Caurviju prasmes:
Jaunrade un uzņēmējspēja
Kritiskā domāšana un problēmu risināšana
• Atbildēt uz jautājumiem par drošības noteikumu ievērošanu, strādājot virtuvē
• Atbildēt uz jautājumiem par higiēnas noteikumu ievērošanu maizīšu gatavošanā un pasniegšanā
• Iepazīties ar dažādu veidu nažiem un to pielietojumu
• Uzrakstīt un nosaukt produktus, kurus var izmantot maizīšu pagatavošanai
• Izvērtēt nosauktos produktus: veselīgs/neveselīgs
• Sagrupēt produktus: maize, smērviela, uz maizes virsū liekamie produkti
• Izmantojot galda spēli, radīt idejas maizīšu pagatavošanai
• Izvērtēt savu un klases biedru radītās idejas pēc dotajiem kritērijiem
• Izskaidro maizītes pagatavošanas darba gaitu
• Nosauc maizītes pagatavošanai nepieciešamos darba piederumus Prot nosaukt produktus
Prot sagrupēt produktus
Rada ideju maizītes pagatavošanai
Izvērtē produktu saderību
Izvērtē produktus: veselīgi/neveselīgi…

Autora komentārsAtvērt
Atlants