Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 1.
  • Referāts 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 2.
  • Referāts 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 3.
  • Referāts 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 4.
  • Referāts 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus veids: IQOS produkts ir patēriņu tirgus prece, jo patērētāji to iegādājas personisko vajadzību apmierināšanai. Uzņēmumam ir pārdomātas cenas sastādīšanas princips un noteikti specifiski cenu veidošanas noteikumi, kā piemēru varam minēt to, ka patērētājiem ir iespēja saņemt atlaidi ierīcei, ja pērk to kopā ar vēl kādu draugu, respektīvi, iegādājoties vairākas ierīces reizē. Tādā veidā patērētājs var uzkrāt punktus, kurus vēlāk var izmantot bonusu saņemšanai, piemēram, iegādāties “Heets” tabakas izstrādājumus, dažādus aksesuārus vai pat uzkrātos punktus izmantot jaunas ierīces iegādei.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants