-
Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns
Referāts16 Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība, Vēsture, kultūra
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Karlo Goldoni teātra galvenās problēmas | 4 |
2. | Uzdevums Karlo Goldoni teātra problēmu risināšanai | 5 |
3. | Karlo Goldoni teātra mērķauditorija | 6 |
4. | Pircēju lēmuma pieņemšanas posmi | 8 |
5. | Karlo Goldoni teātrī nepieciešamās izmaiņas | 10 |
6. | Mārketinga komunikāciju komplekss | 11 |
Secinājumi un priekšlikumi | 22 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 23 |
Teātra galvenā problēma ir vietu aizpildījums, šobrīd apmēram 60% vietu netiek izpārdotas. Iemesli vietu neizpārdošanai ir šādi:
Teātris atrodas Venēcijas vēsturiskajā centrā, taču iedzīvotāju skaits Venēcijā strauji samazinās (pilsētas centrā patlaban dzīvo mazāk kā 60 000 iedzīvotāju);
Teātris piedāvā tikai teātra izrādes, kamēr apkārtējie teātri izrāda arī deju un mūzikas uzvedumus;
Teātrim nākas saskarties ar tiešu, spēcīgu konkurenci no Toniolo Theatre Mestres pilsētā, kas publikai ir viegli sasniedzams, piedāvā ļoti labu programmu un inovatīvi un efektīvi attīstās;
Priekšroka tiek dota komunikācijai izmantojot papīra ceļus (biļetes galvenokārt tiek izplatītas caur teātra biļešu kasi, ikgadējais informācijas buklets abonentiem tiek sūtīts pa pastu);
Lai atrisinātu loģistikas problēmas, teātris piedāvā īpašu izbraucienu ar vaparetto, lai nokļūtu teātrī un no tā. Tūristi šo pakalpojumu izmanto, taču tas nav īpaši zināms venēciešu vidū;
Promocijai tiek izmantoti laikraksti un plakāti, bet netiek izmantota interneta vide;
Ir pieprasījums no tūristu puses, bet netiek piedāvātas izrādes angļu valodā.…
Referāta mērķis ir izpētīt mārketinga komunikāciju kompleksa veidošanu un izstrādāt detalizētu mārketinga komunikāciju plānu Karlo Goldoni teātrim. Referāts sastāv no septiņām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir definētas Karlo Goldoni teātra galvenās problēmas. Otrajā nodaļā ir definēts darba uzdevums. Trešajā nodaļā ir pētīta teorētiskā informācija par mērķauditoriju un definēta Karlo Goldoni teātra mērķauditorija. Ceturtajā nodaļā ir analizēti pircēju lēmuma pieņemšanas posmi. Piektajā nodaļā ir aprakstītas Karlo Goldoni teātrī nepieciešamās izmaiņas. Sestajā nodaļā ir apkopota informācija par mārketinga komunikāciju kompleksu un tā elementiem. Septītajā nodaļā ir izstrādāts detalizēts mārketinga komunikāciju plāns Karlo Godoni teātrim. Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi.
