-
Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem
Prezentācija10 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Psiholoģija
Izziņas procesu darbība-domāšana
Visu kognitīvo procesu funkcionālā aktivizācija;
Domāšana-patstāvīga un loģiska;
Spēj analizēt aizvien abstraktākus jēdzienus un informāciju;
Zinātniskās intereses un izpēte;
Izstrādājas individuālas darbības stils( pragmātiķis-pragmātiskais stils- labāka spēja apstrādāt informāciju, aktīvists- informāciju apstrādā caur lomu spēli-grib būt uzmanības centrā, reflektors- patīk novērot, pārdomāt , vērtēt, pētīt, stratēģis-patīk vērtēt un salīdzinātgatavās idejas, koncepcijas- ļoti racionāls un loģisks.
…
1. Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem Prezentācijā iekļauta informācija par 1.Izziņas procesu darbību-domāšanu-Visu kognitīvo procesu funkcionālā aktivizācija; Domāšana-patstāvīga un loģiska; Spēj analizēt aizvien abstraktākus jēdzienus un informāciju; Zinātniskās intereses un izpēte; Izstrādājas individuālas darbības stils( pragmātiķis-pragmātiskais stils- labāka spēja apstrādāt informāciju, aktīvists- informāciju apstrādā caur lomu spēli-grib būt uzmanības centrā, reflektors- patīk novērot, pārdomāt , vērtēt, pētīt, stratēģis-patīk vērtēt un salīdzināt gatavās idejas, koncepcijas- ļoti racionāls un loģisks. , uzmanību, atmiņu, 2.Personības attīstību-Identitātes meklēšana/ atrašana “Kas es esmu?”“ES – ideālais”, “ES – tagadējais”, “ES – pagātnē”, “ES – nākotnē” proporcionālā saskaņošanās, Dzimumidentitāte, 3. Cilvēku mācību motivācija 18 – 25. gadi- Bailes no kļūdīšanās. Bailes no pārmaiņām – Tiklīdz pieaugušais ir ārpus no komforta zonas viņš jūtas nepatīkami. Bailes no panākumiem – Pieaugušajā iespējams ir saglabājušās atmiņas no skolas laikiem, kad svarīgākais bija ne ar ko neizcelties no grupas biedriem. Barjera starp pedagogu un studējošo. Tēmas nozīmīgums - Pieaugušais nemācīsies to, kas viņam nav vajadzīgs, nebūs izmantojams, liekas neinteresanta. Kā arī izmantotā literatūra-Guna Svence “Pieaugušo Psiholoģija” Daina Lieģeniece “ Ievads andraloģijā” Guna Svence “Attīstības psiholoģija”
