-
Emociju izpausmes 16 līdz 19 gauds veciem skolēniem
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
Emocijas | 5 | |
Emociju funkcijas, izpausmes un veidi | 7 | |
Emocionālie stāvokļi | 9 | |
Emociju fizioloģija | 10 | |
Negatīvās emocijas | 11 | |
Dusmas | 11 | |
Bailes | 13 | |
Trauksme | 15 | |
Naids | 16 | |
Skumjas, bēdas, nomāktība | 17 | |
Pozitīvās emocijas | 19 | |
Prieks | 19 | |
Mīlestība | 20 | |
Secinājumi | 21 | |
Metode | 22 | |
Rezultāti | 23 | |
Pētījuma rezultātu analīze | 28 | |
Secinājumi | 31 | |
Izmantoto literatūru saraksts | 32 |
Darba tēma: Emociju izpausmes 16-19 gadus veciem skolēniem.
Darba mērķis: Iepazīties ar emociju teorētisko pusi, kā arī noskaidrot kā 16-19 gadus vecie skolēni izpauž, izjūt un valda pār emocijām.
Darba uzdevumi:
1.Noskaidrot emociju funkcijas, izpausmes, veidus, stāvoļus, fizioloģiju, kā arī konkrētāku informāciju par negatīvajām un pozitīvajām emocijām atsevišķi -dusmām, bailēm, naidu, trauksmi, bēdām, prieku, mīlestību (teoriju).
2.Izveidot aptauju, lai varētu anketēt skolēnus.
3.Anketēt skolēnus. Rezultātu apkopošana.
4.Konsultēties ar skolas psiholoģi.
Jautājums: Kā dažādas emocijas iedarbojas uz 16-19 gadus veciem skolēniem?
Darbā izmantotās metodes: literatūras analīze, anketēšana, kā arī anketu apkopošana un analīze.
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, 10 nodaļām, 10 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantoto informācijas saraksta un pielikuma, kurā ir ievietotas diagrammas un anketa.…
Darba mērķis: Iepazīties ar emociju teorētisko pusi, kā arī noskaidrot kā 16-19 gadus vecie skolēni izpauž, izjūt un valda pār emocijām.
