-
Ēdināšanas uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas kvalitātes novērtēšana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Teorētiskā daļa | 7 |
1.1. | Pakalpojums un tās kvalitāte | 7 |
1.2. | Ēdināšanas nozares analīze Latvijā | 9 |
1.3. | Ēdināšanas uzņēmumu darbības pamatprincipi | 11 |
1.4. | Kvalitātes novērtēšanas metodes | 25 |
1.4.1. | Ekspertu metode | 25 |
1.4.2. | Quality function deployment metodes teorija | 27 |
1.4.3. | SERVQUAL metode | 31 |
2. | Praktiskā daļa | 33 |
2.1. | Uzņēmumu International Restorāns Jūrmala apraksts | 33 |
2.2. | Restorānu International Jūrmala novērtēšana pēc SERVQUAL metodi | 35 |
2.3. | Restorānu International kvalitātes salīdzināšanā ar konkurentiem izmantojot ekspertu metodi | 39 |
2.4. | Restorānu International Jūrmala kvalitātes novērtēšana pēc Quality function deployment metodi | 42 |
Secinājumi un priekšlikumi | 50 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 52 | |
Pielikumi | 55 |
Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot bakalaura darbu, autorei ir radušies šādi secinājumi:
1. Vērtējot kvalitāti ēdināšanas uzņēmumam, vajag pievērst uzmanību pakalpojumam un produktu-ēdienu kvalitātei.
2. Situācija ēdināšanas nozare Latvijā nav labvēlīga, jo ir liels darbinieku trūkums, kas kavē ēdināšanas uzņēmumu attīstību.
3. Ēdināšanas pakalpojumu pieprasījums samazinās, sakarā ar to ka, iedzīvotāju skaits samazinās.
4. Lai veiksmīgi vadīt ēdināšanas uzņēmumu vajag ieverot Latvijas republikas likumus un Ministru Kabineta noteikumus, kuru ievērošanu regulāri pārbauda Pārtikas un veterinārā dienests.
5. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka klientiem ir svarīgi saņemt pakalpojumu noteikta nemainīga kvalitāte jau no pirmās reizes.
6. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka Klientiem ir svarīgas tas lietas ko viegli uztvert, vai ieraudzīt, piemērām: ēdienkarte, telpas iekārtojums un darbinieku ārējais izskats.
7. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka restorānam International vajag uzlabot taustāmo kvalitāti, galvenokārt telpu iekārtojumu un darbinieku ārējo izskatu.
8. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt ka restorānam ir slikta viesu satikšana un tas nerāda pozitīvo pirmo iespaidu.
9. Ekspertu metodes rezultāta var secināt, ka restorāns International aizņem trešo vietu Starp galvenajiem blakus esošajiem konkurentiem.…
Darbā ir novertēta kvalitāte ēdinašanas uzņēmumām International Jūrmala.Bija izmantoti tris metodes: ekspertu metode, servqual un QFD matricas metode
PDF formāts.
