Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 1.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 2.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 3.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 4.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 5.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 6.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 7.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 8.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 9.
  • Prakses atskaite 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

PRAKSES MĒRĶIS
Veicināt maģistrantu pašpieredzes apzināšanos un novērtēšanu, lai prasmīgi pilnveidotu sadarbību ar bērniem, vecākiem, kolēģiem pedagoģiskajā procesā

PRAKSES UZDEVUMI:

Apzināt konkrētas audzināšanas problēmas noteikšanu pedagoģiskajā realitātē
Prognozēt konkrētās problēmas risināšanas virzienus un paņēmienus
Analizēt konstatēto pedagoģisko problēmu diskusijā ar prakses iestādes pedagogiem, RPIVA docētājiem

PRAKSES SATURS

Slēptās socializācijas izpausmju pētīšana pirmsskolā:
Apzināt slēptās socializācijas teorētisko skaidrojumu un vērot slēptās socializācijas izpausmes bērnos
Analizēt vērojumus un pedagoģiskos dokumentus par grupu, intervēt skolotājus
Noteikt pedagoģisko problēmu un prognozēt, kā arī plānot tās risinājumu
Iepazīstināt skolotājus ar analīzes rezultātiem un diskutēt par slēptās socializācijas problēmām un to risināšanas iespējām
Diskusijas rezultātus apkopot rakstiski un izveidot secinājumus.…

Atlants