-
SMU biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vizītkarte | 4 |
1.2. | Uzņēmuma komercdarbības vide | 5 |
2. | KOMANDAS RAKSTUROJUMS | 7 |
2.1. | Darbinieku sadalījums / pienākumi | 7 |
4. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
4.1. | Mērķpircēja apraksts | 10 |
4.2. | Mērķauditorijas analīze | 11 |
5. | RAŽOŠANAS APRAKSTS | 16 |
6. | TIRGZINĪBU PLĀNS | 19 |
6.1. | Realizācijas kanāli | 19 |
6.2. | Cenu veidošanās | 19 |
6.3. | Produktu virzīšana tirgū | 20 |
7. | UZŅĒMUMA DARBĪBA | 22 |
7.1. | Uzņēmuma darbības apraksts | 22 |
8. | RISKA FAKTORU ANALĪZE | 24 |
8.1. | Riska faktoru izvērtējums | 24 |
8.2. | SVID analīze | 26 |
9. | PĀRDOŠANAS PIEREDZE | 27 |
10. | FINANSES | 29 |
PIELIKUMS | 36 |
9.PĀRDOŠANAS PIEREDZE
Uzņēmuma Clean&Fresh pārdošanas pieredze nav liela, taču ir bijusi dalība dažādos pasākumos , kā piemēram festivālos “Iepazīsti kalna skolu 2018” un “Iepazīsti kalna skolu 2019”, kā arī viens no Clean&Fresh dalībniekiem ir pārstāvējis uzņēmumu Ogres Tehnikuma jauniešiem un pieredzes apmaiņas braucienā Zviedrijā, prezentējot uzņēmuma produktu. Taču pirmā pārdošanas pieredze ir bijusi Lielvārdes pavasara tirdziņā. Pirmās atsauksmes par produktu uzņēmums ieguva Kalna skolas festivālā 2018. gada 27.aprīlī. Tā bija interesanta pieredze, jo izstādi apmeklēja ne tikai skolēni un skolotāji, bet arī pieredzējuši uzņēmēji. Brauciens uz Zviedriju bija lieliska pieredze prezentēt savu uzņēmumu ārpus Lavijas robežām un iepazīties ar zviedru skolēnu mācību uzņēmumiem. 2019.gada pavasarī Clean&Fresh dalībnieki piedalījās savā pirmajā tirdziņā , kas norisinājās Lielvārdē. Diemžēl uzņēmums nebija pārdevis nevienu produktu šajā pasākumā, taču bija prieks dzirdēt atgriezenisko saiti un iedvesmojošus vārdus no tirdziņa apmeklētājiem. Savu pirmo produkciju Clean&Fresh pārdeva skolas rīkotajā festivālā “Iepazīsti kalna skolu 2019”.…
Skolēnu mācību uzņēmuma ''Clean&Fresh'' (ziepju izgatavošana) biznesa plāns.
PDF formāts.
