-
Biznesa uzņēmums un vide AS "Madara Cosmetics"
TOP 500
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi | 6 |
3. | Uzņēmuma ārējās vides pētījumi | 7 |
3.1. | Demogrāfiskie faktori | 7 |
3.2. | Sociālie un kultūras faktori | 7 |
3.3. | Politiskie faktori | 8 |
3.5. | Tehnoloģiju attīstība | 8 |
3.6. | Globalizācija | 9 |
3.7. | Pieci galvenie konkurences spēki | 9 |
4. | Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi | 11 |
4.1. | Jaunievedumi | 11 |
4.2. | Klientu vēlmju apmierināšana | 11 |
5. | Uzņēmuma stratēģijas izvēle un tās pamatojumi | 13 |
5.1. | SWOT analīze | 13 |
Secinājumi un priekšlikumi | 16 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. AS “MADARA Cosmetics” ir spējusi attīstīt savu darbības lauku un to pat pastiprināt pandēmijas laikā, norādot uz elastīgu uzņēmuma stratēģiju, tādējādi atklājot savu spēju piemēroties mainīgiem pasaules pieprasījuma klimatiem.
2. AS “MADARA Cosmetics” stiprās puses rada uzņēmuma nepārtrauktā attīstība ar jaunievedumiem un tā spēju ilgstoši apmierināt mainīgās klientu vajadzības,.
3. Vislielākais spēks “MADARA Cosmetics” konkurences vidē piemīt tieši patērētājiem, kas attiecīgi ir atspoguļots šī uzņēmuma stratēģijā.
4. Ārzemju ražotāju ierašanās Latvijas tirgū varētu radīt konkurenci priekš šī uzņēmuma, ko “MADARA Cosmetics” ir pieskaņojis savai stratēģijai un koncentrējas uz tieši Latvijā iegūtām sastāvdaļām, efektīvi izmantojot to kā savu unikālo spēku un atšķirīgo prasmi.
5. Ņemot vērā Latvijas krītošo demogrāfisko situāciju, uzņēmumam “MADARA Cosmetics” ir vērts turpināt savu attīstību, spēcīgu uzsvaru liekot uz ārzemju tirgus iekarošanu, lai spētu apmierināt uzņēmuma augošās nepieciešamības.
6. Lai reizē attīstītu savu vietējo, Latvijas tirgu, “MADARA Cosmetics” būtu jāmēģina ieviest vietējas lojalitātes programmas vai akcijas, kas padarītu produktus pieejamākus plašākai Latvijas sabiedrībai.
…
Šajā projektā tiks aplūkotas “MADARA Cosmetics” iekšējās un ārējās vides analīzes, tādējādi darot secinājumus par uzņēmuma stratēģiju un kā tā ir attīstījusies līdz šim un potenciālus ceļus, kurā tā var attīstīties nākotnē.
