Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 1.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 2.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 3.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 4.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 5.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 6.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 7.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 8.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 9.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 10.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlas vienu Eiropas valsti un raksturo tās ģeogrāfisko stāvokli pēc šādiem kritērijiem: novietojums uz Zemes, Eirāzijā, Eiropā; tuvumā esošie dabas objekti (okeāni, jūras, salas, līči, reljefa formas); kaimiņvalstis, tādējādi aktualizējot 7. klasē apgūto par ģeogrāfiskā stāvokļa raksturojumu. Apraksta iezīmes, ar kurām asociējas izvēlētā valsts un kuras varētu būt noteicis tās ģeogrāfiskais novietojums (piemēram, attīstīta citrusaugļu audzēšana, daudz ostu).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants