-
Laika menedžments organizācijā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Plānošana | 5 |
1.1. | Plānošanas priekšrocības | 5 |
1.2. | Plānošanas procesā biežāk pieļaujamās kļūdas | 6 |
1.3. | Menedžeru loma plānošanā | 7 |
1.4. | Plānošanas organizēšana | 8 |
2. | Menedžments | 10 |
2.1. | Menedžmenta funkcijas, principi un metodes | 11 |
2.1.1. | Menedžmenta funkcijas | 11 |
2.1.2. | Menedžmenta metodes | 12 |
2.1.3. | Menedžmenta darbības principi | 13 |
2.2. | Menedžmenta hierarhija un menedžeru līmeņi | 14 |
2.3. | Inovatīvais menedžments | 17 |
3. | Komunikācija organizācijā | 20 |
3.1. | Komunikācijas process | 20 |
3.2. | Komunikācijas formas | 22 |
3.3. | Formālā komunikācija | 22 |
3.4. | Neformālā komunikācija | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Laika menedžmenta galvenās daļas ir pareiza laika plānošana, menedžments organizācijā un komunikācija.
2. Katras organizācijas neatņemama sastāvdaļa ir pareiza laika menedžmenta plānošana un tā pielietošana ikdienas darbā.
3. Lai nodrošinātu efektīvu organizācijas darbību ir jāprot pareizi pielietot laika menedžmentu.
4. Plānošana ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka organizācijas darbību, īstenojot īstermiņa vai ilgtermiņa plānus var panākt kvalitatīvāku organizācijas darbību.
5. Menedžmenta darbībā izdala piecas galvenās funkcijas: organizācija, koordinācija, kontrole, plānošana, motivācija, kā arī četras galvenās tā pielietošanas metodes un astoņus darbības principus.
6. Pareizu plānošanu un uzņēmuma darbību nosaka pareiza un korekta informācijas apmaiņa.
7. Komunikācija ir process, kura darbības laikā personu starpā tiek nosūtīta vai saņemta informācija.
Priekšlikumi:
1. Nepastāv vienota forma, kā izmantojams laika menedžments, būtu nepieciešams definēt galveno un atvieglot tā izmantošanu organizācijās.
2. Laika menedžmenta īstenošana ir atkarīga no daudziem savstarpēji saistītiem darbības faktoriem, lai efektīvāk vadītu organizācijas darbību. Organizācijām būtu nepieciešams vairāk pielietot laika menedžmentu, lai palielinātu darbības efektivitāti organizācijā.
…
Laika plānošana visos laikos ir bijusi viens no uzņēmumu darbības stūrakmeņiem, kas ir veidojis organizācijas darbību un tā struktūru. Mūsdienās laika plānošana jeb laika menedžments ir viena no svarīgākajām ikdienas darbībām, jo ar pareizu laika menedžmenta izmantošanu var veicināt uzņēmuma attīstību un tā sniegto pakalpojumu kvalitāti. Studiju darba mērķis ir laika menedžmenta un to galveno veicamo funkciju izpēte.
