-
Uzņēmuma "Cido Grupa" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | “Cido” darbības apraksts | 4 |
2. | “Cido” mārketinga vides analīze un situācijas analīze | 6 |
2.1. | Mikro un makro vides analīze | 6 |
2.1.1. | Mikro vides analīze | 6 |
2.1.2. | Makro vides analīze | 7 |
2.2. | Nozares analīze | 8 |
2.2.1. | Statistikas datu analīze | 8 |
2.2.2. | Portera piecu spēku modelis | 9 |
2.3. | Konkurences analīze | 12 |
2.3.1. | Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode | 12 |
2.1.1. | Bostonas Konsultantu grupas matrica | 13 |
2.2.1. | General Electric modelis | 15 |
2.5. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 17 |
2.6. | SVID analīze | 18 |
3. | “Cido” uzņēmuma mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma | 20 |
3.1. | Segmentēšana | 20 |
3.2. | Mērķtirgus noteikšana | 22 |
3.3. | Pozicionēšana | 22 |
3.4. | Uzņēmuma “Veiksmes atslēga” | 23 |
3.5. | Pircēju rīcības modelis | 24 |
3.6. | “Cido” uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 26 |
3.7. | Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam | 28 |
Secinājumi | 30 | |
Izmantotie informācijas avoti | 31 | |
Pielikumi | 33 |
Secinājumi
1. Veidojot uzņēmuma “Cido Grupa” analīzes, mēs plašāk uzzinājām par šo uzņēmumu, tā produkciju un darbas processu.
2. Uzņēmumam ir stipra iekšējā vide, ko tas var izmantot par priekšrocību.
3. Uzņēmums ir stabils un prot pārvārēt grūtības.
4. “Cido Grupa” vadība dara visu iespējamo, lai izveidotu un uzturētu sadarbību ar klientiem.
5. SIA “Cido Grupa” nepievērš daudz uzmanības reklāmai, taču strāda pie produkta kvalitātes.
6. Tomēr uzņēmumam ir vairāk stipro pušu, nekā vājo.
7. Uzņēmumam ir atvērtas lieliskas iespējas uz nākotni, kas noteikti palielinās ienākumus.
8. „Cido” uzņēmumam ir savs meitas uzņēmums „Cido Loģistika”, kas strādā priekš sulas komponentu importa un gatavas produkcijas eksporta.
9. „Cido Grupa” ir savas nozares līderis.
10. „Cido” zīmols ir pazīstams ļoti sen, tāpēc cilvēki to izvēlas kā pārbaudītu vietējo sulas un nektāru ražotāju.
11. „Cido Grupai” ir plašs produkcijas sortiments.
12. „Cido” uzņēmums 5 gadu laikā perādīja, ka uzlīme 100% dabīga sula„ atbilst realitātei.”
…
Mūsdienās tirgū ir daudz dažādu dzērienu veidu: gāzēts vai negāzēts minerālūdens, limonādes, sulas, auksta kafija u.c. Nesen ir pieaudzis pieprasījums pēc veselīgas pārtikas, tas nozīmē, ka arvien vairāk cilvēku pievērš uzmanību ne tikai cenai, bet arī dzērienu sastāvam. Sulas, kurās ir vismazākais konservantu daudzums, uzvar savā jomā. Viens no šiem dzērieniem ir “Cido” sulas. Zīmols “Cido” ir pazīstams jau kopš 1996. gada, kad tika uzsākta dabīgo sulu, nektāru un sulas dzērienu ražošana. Viens no “Cido” attīstības pamatiem ir sekot patērētāju vēlmēm un iepriecināt patērētājus ar jauniem produktiem, jaunām garšām.
