Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rimi un Maxima: Konkurence starp kvalitāti un pieejamību', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Apskatīju divus konkurējošus uzņēmumus Latvijā: ”Rimi" un “Maxima”. Šie uzņēmumi konkurē
mazumtirdzniecībā, un cenu veidošanā var tikt izmantotas dažādas metodes:
• Rimi: Vērtības orientēta cenu veidošana
"Rimi" pozicionē sevi kā premium mazumtirdzniecības tīkls ar augstākas kvalitātes precēm
un servisu. Uz pieprasījuma bāzētā cenu noteikšana. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants