-
Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskie aspekti | 4 |
1.1. | Sociālais CRM | 4 |
1.2. | Satura mārketings | 4 |
1.3. | Veiksmīgu sociālo mediju kontu izveides nosacījumi | 6 |
2. | Gadījuma piemēri | 8 |
2.1. | Bite Latvija | 8 |
2.2. | Samsung Latvija | 9 |
3. | Gadījuma piemēru analīze | 10 |
4. | Ieteikumi un risinājumi | 11 |
Nobeigums | 12 |
Nobeigums
Lai izvirzītu kokrētus ieteikumus un risinājumus efektīvai uzņēmuma sociālo mediju kontu izmantošanai CRM, tika veikts kvalitatīvs izpētes darbs „Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM.” Autore ir iepazinusies ar satura mārketinga nozīmi uzņēmuma sociālo mediju kontu izveidē un uzturēšanā, apkopojusi informāciju par veiksmīgu sociālo mediju kontu veidošanas pamatnosacījumiem, ir veikta konkrētu gadījuma piemēru sociālo mediju kontu analīze un izvirzīti konkrēti ieteikumi sociālo mediju kontu izmantošanai uzņēmuma CRM, līdz ar to ir veikti izpētes darba uzdevumi.
Pamatojoties uz izpētes darba gaitā iegūto informāciju autore ir izvirzījusi sekojošus secinājumus:
1. Veiksmīgas CRM uzturēšanas pamatā uzņēmumiem ir jābūt pievilcīgiem sociālo mediju kontiem ar klientam vērtīgu un saistošu saturu.
2. Efektīva kontu izmantošana var tikt garantēta jau sākotnēji izveidojot šos kontus atbilstoši katra kanāla īpatnībām, tos segmentējot. Ir izteikti veiksmīgu sociālo mediju kontu veidošanas pamatnosacījumi – pievilcīgs profils, vērtīgs saturs, kanālu segmentēšana, savstarpēja iesaistīšanās, izglītojošais aspekts, vizualizācija, pozitīvu viedokļu paušana.
3. Pievilcīgs sociālo mediju konts ar klientam vērtīgu saturu uzņēmumam sniedz iespējas veicināt atpazīstamību un patiesu klientu lojalitāti.
…
Izpētes darba izvirzītais Mērķis - noteikt efektīvus veidus kā izmantot sociālos mediju kontus uzņēmuma CRM (Customer relationship management) - informācijas nodošanai, komunicēšanai, atgriezeniskajai saitei, iespējai veikt pakalpojumu uzlabošanu, uzņēmuma tēla un lojalitātes paaugstināšanai. Izpētes darba uzdevumi: - Iepazīties ar satura mārketinga nozīmi uzņēmuma sociālo mediju kontu izveidē un uzturēšanā - Apkopot informāciju par sociālo mediju kontu veidošanas veiksmīgiem pamatnosacījumiem - Iepazīties ar gadījuma piemēru sociālo mediju kontiem - Veikt gadījuma piemēru sociālo mediju kontu analīzi - Izvirzīt ieteikumus efektīvai uzņēmuma sociālo mediju kontu izmantošanai CRM
