-
Reklāmas kampaņas projekts
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Reklāmas kampaņas projekta tēmas pamatojums un aktualitāte | 4 | |
Reklāmas kampaņas projekta mērķis un uzdevumi | 5 | |
Primārais mērķis | 5 | |
Sekundārais mērķis | 5 | |
Uzdevumi | 5 | |
Mērķa auditorija | 6 | |
Reklāmas plāns | 7 | |
Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi | 7 | |
Mēdiju izvēle un plānošana | 8 | |
Mediji, kas tiks izmantoti | 8 | |
Projekta teorētiskais pamatojums | 9 | |
Projekta tāme | 9 | |
Projekta realizācija, problēmas un risinājumi | 10 | |
Pašvērtējums un secinājumi | 12 | |
Pašvērtējums | 12 | |
Secinājumi | 12 | |
Izmantotie informācijas avoti | 13 | |
Pielikums - vizuāls darba gaitas atspoguļojums | 14 |
Reklāmas kampaņa ir stratēģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā.1
Reklāmas kampaņa tiek organizēta projektam radio vadāmo automašīnu drifta fināla sacensībām, kas norisinās Biķernieku trasē 2011.gada.1. maijā. Latvijas Jauniešu federācijas organizētais pasākums ir starptautiska mēroga un tajā piedalās gan RC Drift Latvijas pārstāvji, gan pārstāvji no citām valstīm. Eiropas un pasaules kontekstā šis sporta veids strauji attīstās. Diemžēl Latvijas iedzīvotāji par šo sporta veidu pamatā var uzzināt fragmentāri, galvenokārt ar TV un interneta palīdzību, tāpēc ir svarīgi izveidot reklāmas kampaņu, lai cilvēki uzzinātu par šo produktu, lai tiem tas ieinteresētu.
…
Saturs -Saturs -Reklāmas kampaņas projekta tēmas -pamatojums un aktualitāte -Reklāmas kampaņas projekta mērķis un uzdevumi -Primārais mērķis -Sekundārais mērķis -Uzdevumi -Mērķa auditorija -Reklāmas plāns -Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi -Mēdiju izvēle un plānošana -Mediji, kas tiks izmantoti Projekta teorētiskais pamatojums -Projekta tāme -Projekta realizācija, problēmas un risinājumi -Pašvērtējums un secinājumi -Pašvērtējums -Secinājumi -Izmantotie informācijas avoti -Pielikums (vizuāls darba gaitas atspoguļojums) Reklāma ir jebkura ražotāja vai pārdevēja vēršanās pie potenciālā patērētāja ar informāciju par savu produktu. Reklāmas kampaņa ir stratēģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā. Pielikums nr.1. 13 Pielikums nr.2. 14 Pielikums nr.3. 15
