Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas teoriju veidošanās un attīstība', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Komunikācija: jēga, funkcijas, veidi   
3.  Teoriju veidošanos procesu analīze   
4.  Faktori, kas ietekmē komunikācijas teoriju veidošanos un attīstību   
5.  Secinājumi   
6.  Literatūras saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

KOMUNIKĀCIJA: JĒGA, FUNKCIJAS, VEIDI
G. Andrejevas skaidrojums - komunikācija ir informācijas apmaiņas process. Komunikācijas laikā informācija tiek ne tikai nodota, bet arī radīta, precizēta, attīstīta. Informācijas apmaiņa notiek subjektu attiecību sistēmā, balstoties uz partnera un saskarsmes situācijas uztveri. Komunikācijas procesā partneri cenšas realizēt savus mērķus, vajadzības un intereses, savstarpēji ietekmējot viens otru.1
Cilvēku komunikācija sastāv no atsevišķiem aktiem. Komunikatīvā akta struktūrā R. Jakobsons izdala sešus elementus:
1.Adresants (tas, kas nodod informāciju);
2.adresāts (tas, kas saņem informāciju);
3.Kontakts (reālā saskarsmes situācija, kurā paziņojums iegūst pilnu jēgu);
4.Paziņojums (informācijas saturs);
5.Kods (valodas likumi, ar kuru palīdzību tiek nodota informācija);
6.Konteksts (reālā saskarsmes situācija, kurā paziņojums iegūst pilnu jēgu);2
Komunikācijā veidojas attiecību sistēma, to nodrošina trīs puses: komunikatīvā, perceptīvā un interaktīvā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants