-
Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Produkta marka | 3 |
2. | SIA “Cido pārtikas grupa” markas raksturojums | 5 |
3. | SIA Cido pārtikas grupas markas mērķi | 6 |
4. | Produkta iesaiņojums | 6 |
5. | SIA Cido pārtikas grupas vīzija | 7 |
6. | SIA Cido pārtikas grupas mērķi | 7 |
7. | CIDO kvalitāte | 8 |
8. | SIA Cido pārtikas grupas logistika | 9 |
9. | CIDO un „Danish Brewery Group” | 9 |
Izmantotā literatūra | 11 |
Produkta marka ( brand ) ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem . Valstīs ar attīstītu tirgus ekonomiku šim faktoram piešķir ļoti lielu nozīmi.
Produkta marka ir produkta vārda ( nosaukums ) , zīmes ( simbola ) un tiesību aizsardzības kopa , kas apliecina produkta piederību uzņēmuma (pārdevēja ) produktiem un atšķir to no konkurentu produktiem .
Produkta vārds ir produkta īpašais nosaukums , kuram ir īpašvārda funkcija .
Produkta zīme ir produkta markas daļa , kas izteikta ar grafisku simbolu .
Tiesību aizsardzība ir produkta markas sastāvdaļa , kas pārdevējam dod īpašas tiesības izmantot produkta vārdu .
Tirgus veidošanās vēsturiskajā rītausmā vairākumam produktu nebija markas . Taču drīz pēc tādas radās vajadzība . Viduslaiku amatniekiem bija vajadzīga pazīšanās zīmes viņu ražotajām labās kvalitātes precēm , lai pasargātu sevi un pircējus no nepilnvērtīgiem , nekvalitatīviem atdarinājumiem .
Mūsdienās atpazīstamība , ir viens no svarīgākiem panākumu faktoriem , kas palīdz komercsabiedrībai izdzīvot tirgus stingras konkurences apstākļos . Savukārt viens no atpazīstamības paaugstināšanas paņēmieniem ir reklāma , tai skaitā arī ar uzņēmuma interneta mājas lapas izveides palīdzību .
Produkta markas saistas ar noteiktām asociācijām , piešķir precei vai pakalpojumam papildus nemateriālo vērtību un atšķir to no konkurentu piedāvājuma. Stiprs brands darbojas divās nozīmīgās dimensijās: piešķir organizācijai atpazīstamību un rada noteiktas asociācijas. Brands ir viens no izšķirošajiem līdzekļiem cīņā ar konkurentiem .…
Darba saturs: produkta marka, SIA"Cido pārtikas grupa" markas raksturojums un markas mērķi, produkta iesaiņojums, SIA "Cido pārtikas grupas" vīzija un mērķi, Cido kvalitāte,loģistika.
