Bērni pēta dārzeņus. Kurus atnesa no dārza. Bērni salīdzina gan pēc krāsas, gan pēc lieluma atnesos dārzeņus. Bērni paši mēģina dārzeņus salikt atsevišķās kaudzītēs. Skolotāja rosina pie katras no dārzeņu kaudzītes pielikt dārzeņu attēlu, kas atbilst katram no dārzeņiem. No lapām izliek atbilstošu burtu ar kuru sākas dārzeņa nosaukums. Kopā noskaidro kur un kā tos lieto. Bērni izteica vēlēšanos pagaršot dārzeņus. Skolotāja ierosināja dārzeņus pagatavot (piem: salātus). Bēri sadalījās grupiņās un pēc savas izvēles sāka griezt gurķus. Otra grupiņa rīvēja burkānus. Bēni cienā viens otru ar pašu gatavotajiem salātiem. Bērni cienāja arī auklīti un skolotāju ar salātiem. …
Pēc jaunajam kompetence un macibu jomam. Iepriekšējais darbs pēc uzskates materiāliem attēliem kārtiņas ar dārzeņiem. Priekšrata veidošana par dārzeņiem. Kādi dārzeņi aug dārzā ( kartupeļi, burkāni, bietes, kabači, gurķi, kāposti).