Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Nike reklāmas kampaņas attīstība    3
  Klientu vajadzību apmierināšana    5
  Kampaņas stratēģijas vēsture    6
  Veiksmes noslēpumi    7
Darba fragmentsAizvērt

Veiksmes noslēpumi
Tas bija labākais laiks veikt šādu kampaņu. Darbs ar ķermeni bija pašā augstumā un amerikāņu nodarbību ekipējumu, proti, sporta apavu un apģērbu, iepirkšanās līmenis bija rekordu augstumos. Nike uzsita uz pircēju veselīgā dzīvesveida iekāri, iepakojot to 80 dolāru vērtajos apavos. Reklāmas bieži tika taisītas ar humoru, izaicinot ciniķus katrā no mums. Reklāmas aicināja sākt nodarbību režīmu kā neatliekamu vajadzību, un veids kā to sākt nozīmēja nopirkt Nike piederumus.
Svarīgi ir tas, ka iegādājoties Nike katrs kļuva par iekārojamas grupas dalībnieku. Kampaņa tika viegli identificēta un uzsvēra savu ziņojumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants