Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 1.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 2.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 3.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 4.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 5.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 6.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 7.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 8.
  • Eseja 'Uzņēmuma “TOYOTA MOTOR CORPOTATION” vides politikas iespējas un trūkumi attiecīb', 9.
Darba fragmentsAizvērt

“Toyota Motor Corporation” ir lielākais Japānas automobiļu ražotājs un viens no
lielākajiem autobūves uzņēmumiem pasaulē. Dibināts 1937. gadā kā “Toyoda Automatic Loom Works”, un 1982. gadā ieguvis nosaukumu “Toyota Motor Corporation”. Tam ir montāžas rūpnīcas un izplatītāji daudzās ārvalstīs, kā arī pieder meitasuzņēmumi, kas ražo automašīnas un to daļas, kravas automašīnas, tēraudu, sintētiskos sveķus, un rūpnieciskās iekārtas. Tās zīmoli ir Toyota un Lexus. 2016. gadā Starptautiskās autoražotāju organizācijas (OICA) aptaujā “Toyota Motor Corporation” bija pirmajā vietā pēc saražoto transportlīdzekļu skaita pasaulē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants