Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Digitālā dzīves māksla un sports', 1.
  • Eseja 'Digitālā dzīves māksla un sports', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējos gados digitālās tehnoloģijas būtiski ietekmē sporta pasauli. Tās sporta pasauli ir pārveidojusi vairākos veidos. Sākot ar apmācībām līdz pat snieguma analīzei, no līdzjutēju iesaistīšanās līdz ciparu apstrādei, digitālās tehnoloģijas ļoti strauji attīsta sporta nozari. Varbūt kāds teiks: “Kā no tā tikai vieni plusi”, bet kāds cits tieši otrādi, kā digitāla dzīve māksla tikai “nogalina” sportu.
Viens no digitālās tehnoloģijas piemēriem sportā ir valkājamu ierīču, piemēram, fitnesa izsekotāju un sirdsdarbības monitoru, izmantošana, lai izsekotu un analizētu sportistu sniegumu. …

Atlants