-
A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Produkta dzīves cikls | 4 |
1.1. | Bostonas matrica | 7 |
2. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 9 |
2.1. | Vēsture | 9 |
2.2. | Uzņēmuma vadība un darbinieki | 9 |
2.3. | Uzņēmuma SWOT analīze | 10 |
2.4. | Uzņēmuma stratēģiskie mērķi | 11 |
2.5. | Galvenie konkurenti | 11 |
2.6. | Saimnieciskās darbības rādītāji | 12 |
2.7. | Realizācijas ieņēmumi | 13 |
2.8. | Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas | 14 |
2.9. | Uzņēmuma attīstības plāni | 14 |
3. | Rīgas Piena kombināta sortimenta novērtējums | 15 |
3.1. | Uzņēmuma pašreizējā darbība | 15 |
3.2. | Kvalitāte | 17 |
3.3. | Sadarbības partneri un piegādātāji | 17 |
3.4. | Cenu kāpums | 18 |
3.5. | Pirmais enerģijas saldējums Latvijā | 19 |
3.6. | Pārliecinoši vairākums bērnu pienu dzer labprāt | 20 |
Izmantotā | 22 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 |
A/S „Rīgas piena kombināts” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem Baltijā. „Rīgas piena kombināts” darbojas ar mērķi nodrošināt patērētājus ar augstas kvalitātes piena produktiem, ieviest jaunākās tehnoloģijas, celt savu darbinieku kvalifikāciju, izmantojot senās tradīcijas un iegūto pieredzi mūsdienu uzņēmējdarbībā.
A/S „Rīgas piena kombināts” veic pilnu piena pārstrādes ciklu, kas sastāv no piena iepirkšanas, piena produktu ražošanas un izplatīšanas.
Uzņēmumā tiek nodarbināti apmēram 560 cilvēki. Latvijas augstajam bezdarba līmenim šīs darbavietas ir ļoti nozīmīgas. No 560 strādājošajiem 25 darbinieki kārto uzņēmuma grāmatvedību, bet lielākais strādājošo īpatsvars ir ražošanā.
Uzņēmumā ražotie produkti tiek eksportēti uz ES un trešajām valstīm
Darba mērķis bija veikt „Rīgas Piena Kombināta” sortimenta novērtējumu.
Lai sasniegtu mērķi izvirzīti uzdevumi:
Preču un pakalpojumu teorētiskais apskats
A/s “Rīgas Piena kombināts” vispārīgs raksturojums
A/s “Rīgas Piena Kombināta” sortimenta novērtējums.
Ir sen zināma dzīves gudrība, ka nekas nav mūžīgs. Arī jebkura prece nav mūžīga. Par cik katrs ražotājs vēlas, lai viņa prece būtu apgrozībā pēc iespējas ilgāk, tad tam, zinot pašreizējo preces dzīves cikla stadiju, ir nepieciešams prognozēt un plānot turpmāko ražošanu un pārdošanu, kā arī labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku.…
Ievads 1. Produkta dzīves cikls 1.1 Bostonas matrica 2. Uzņēmuma vispārīgs raksturojums. 2.1. Vēsture 2.2. Uzņēmuma vadība un darbinieki 2.3. Uzņēmuma SWOT analīze. 2.4. Uzņēmuma stratēģiskie mērķi. 2.5. Galvenie konkurenti 2.6 Saimnieciskās darbības rādītāji. 2.7. Realizācijas ieņēmumi 2.8. Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2.9. Uzņēmuma attīstības plāni 3. Rīgas Piena kombināta sortimenta novērtējums 3.1. Uzņēmuma pašreizējā darbība. 3.2. Kvalitāte 3.3. Sadarbības partneri un piegādātāji 3.4. Cenu kāpums. 3.5. Pirmais enerģijas saldējums Latvijā 3.6. Pārliecinoši vairākums bērnu pienu dzer labprāt Izmantotā Secinājumi un priekšlikumi
