-
SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS:VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR ORGANIZĀCIJU | 3 | |
1. | VADĪBA/LĪDERĪBA | 6 |
2. | POLITIKA UN STRATĒĢIJA | 9 |
3. | DARBINIEKI | 11 |
4. | PARTNEATTIECĪBAS UN RESURSI | 13 |
5. | PROCESI | 15 |
NOBEIGUMS | 18 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 19 | |
PIELIKUMS NR.1 AMATA APRAKSTS | 20 | |
PIELIKUMS NR.2 GALVENIE DARBĪBAS POSMI | 21 | |
PIELIKUMS NR.3 SIA „SMART CHOICE” BŪVMATERIĀLA TEHNOLOGA DARBA PROCEDŪRA | 22 | |
PIELIKUMS NR.4 NORMATĪVĀ BĀZE | 23 | |
PIELIKUMS NR.5 DARBINIEKA NOVĒRTĒŠANAS ANKETA | 25 | |
PIELIKUMS NR.6 DARBINIEKU NOVĒRTĒŠANA ANKETA 2 | 27 |
Neskatoties uz to, ka Smart Choice izmanto interaktīvo mārketingu, tiek aktīvi pielietota tiešā pārdošana, kura veidojot personiski komunikāciju ar klientu, visbiežāk klientiem izskaidrojam vai nodemonstrējam preci. Komunicējam ar klientu un atbildi no pircēja saņemam uzreiz.
5e Kā tiek vadītas un uzturētas ikdienas attiecības ar klientiem?
Ar klientiem Smart Choice darbinieki tiekas ikdienā gan birojā, gan piegādājot klientu izvēlētos būvmateriālus. Ar savu darbību mēs cenšamies parādīt, ka klients mums ir svarīgs un mēs respektējam viņu un viņa ieceres.
NOBEIGUMS
Smart Choice stirpā puse ir kvalitatīvi izstrādājumi, personiska pieeja klientu vēlmēm un elastīgums, pildot dažādus pasūtījumus. Plašs izstrādājumu klāsts un ilgstoša pieredze ļauj īstenot liela apjoma projektus un pasūtījumus, kuriem nepieciešami individuāli risinājumi. Uzņēmuma standarti ir balstīti uz labāko pasaules praksi.
Lai palielinātu Smart Choice tirgus daļu, paaugstinātu rentabilitāti, kā arī apmierinātu tirgus dalībnieku pieaugošās kvalitātes prasības, rodas nepieciešamība pēc jaunām idejām un radošu pieeju.
Uzņēmums apņemas arī turpmāk ievērot šos standartus, kā arī apzinās kā process uz izcilību nekad neapstājas.
…
Uzņēmuma pieteikums Latvijas Kvalitātes balvas izcīņai, rakstīts Juridiskās koledžas studiju priekšmetā- Kvalitatīva vadība
