Vērtējums:
Publicēts: 04.08.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 1.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 2.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 3.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 4.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 5.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 6.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 7.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 8.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 9.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 10.
  • Prezentācija 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie faktori: kognitīvs (kognitīvs), emocionāls (afektīvs), uzvedības (konatīvs).

Kognitīvais faktors ietver vairākus procesus: sajūtas, uztveri, atmiņu, iztēli, domāšanu, runu

AIDA modelis

Sajūtas

Uztvere

Uzmanība…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants