Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 1.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 2.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 3.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 4.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 5.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 6.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 7.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 8.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 9.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 10.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 11.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 12.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 13.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 14.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 15.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 16.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 17.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 18.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 19.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 20.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 21.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 22.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 23.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 24.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 25.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 26.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 27.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 28.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 29.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 30.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 31.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 32.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 33.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 34.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 35.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 36.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 37.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 38.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 39.
  • Referāts 'Zinātnieciski pētnieciskais darbs par reklāmas ietekmi uz patērētāju', 40.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Teorētiskā daļa    4
1.  Reklāma un tās veidi    5
1.1.  Reklāmas pozitīvā un negatīvā ietekme uz cilvēku    11
1.2.  Reklāmas izvietošanas vietas    11
1.3.  Reklāmas psiholoģiskie aspekti    16
  Secinājumi    21
  Praktiskā daļa    22
2.  Aptauju analīze    23
2.1.  Intervija ar Edvardu Ločmeli    29
2.2.  Intervija ar Sabīni Vjateri    30
  Secinājumi    32
  Kopsavilkums    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
  Zinātniski pētnieciskā daba aptauja    36
Darba fragmentsAizvērt

Pētījumā secināts, ka ik katrs cilvēks ar reklāmu saskarās katru dienu neatkarīgi no tā vai viņš to vēlas vai nē. No tā izriet, ka reklāmām ir liela loma patērētāja ikdienas dzīvē veiktajām darbībām. Mārketingā ir svarīgi izprast reklāmas būtību, lai ar reklāmas palīdzību varētu ietekmēt patērētāja tālāko rīcību, jo bez kvalitatīvas reklāmas ir grūti vai pat neiespējami piesaistīt klientus.
Darba praktiskajā daļā aptaujāti 100 respondenti un tika veiktas divas intervijas ar mārketinga jomā darbojošajām personām Edvardu Ločmeli un Sabīni Vjateri.
Autors pēc darba veikšanas ir noskaidrojis, ka reklāma būtiski ietekmē patērētāju izvēloties preci vai pakalpojumu. Reklāma ir efektīvākais veids, kā manipulēt ar patērētāja domām.
Atslēgas vārdi: reklāma, ietekme.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants