-
Kolkasraga kā tūrisma galamērķa virzība tirgū un sabiedrisko attiecību loma tajā
Referāts39 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Virzība tirgū kā mārketinga sastāvdaļa tūrisma un viesmīlības nozarē | 5 |
1.1. | Mārketinga raksturojums | 5 |
1.2. | Pakalpojuma virzība tirgū | 6 |
1.2.1. | Sabiedrisko attiecību nozīme | 8 |
1.2.2. | Pozitīvā tēla veidošana | 10 |
1.3. | Tūrisma galamērķa virzības tirgū specifika | 12 |
2. | Kolkasrags kā tūrisma galamērķis | 15 |
2.1. | Kolkas ģeogrāfiskais un vēsturiskais raksturojums | 15 |
2.2. | Tūrisms Kolkā | 17 |
2.3. | Tūrisma apskates objekti Kolkā | 19 |
2.3.1. | Vēsturiskie objekti | 19 |
2.3.2. | Dabas apskates objekti | 21 |
2.3.3. | Aktīvās atpūtas piedāvājums | 22 |
3. | Kolkasraga kā tūrisma galamērķa virzības tirgū analīze | 23 |
3.1. | 7S modelis | 23 |
3.2. | SVID analīze | 25 |
3.3. | Pētījuma rezultātu analīze | 28 |
3.3.1. | Interviju analīze | 28 |
3.4. | Kolkasraga kā tūrisma galamērķa virzības tirgū prakse | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi | 31 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 32 | |
Pielikums | 34 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Slīteres nacionālā parka aizsargjoslu un meža izmantošanas tiesību ierobežojumi kavē attīstīt tūrismu Kolkasragā.
2. Kolkasragam kā tūrismu objektam nav izveidota sabiedrisko attiecību vai komunikācijas nodaļa, kas nodarbotos tikai ar informācijas tālāku nodošanu masu medijiem un potenciālajiem klientiem.
3. Ir izveidota Kolkasraga tīmekļa vietne http://www.kolkasrags.lv, kur iespējams saņemt visu jaunāko informāciju par notikumiem, pasākumiem Kolkasragā, kā arī piedāvātie maršruti Kolkasraga apkārtnē, attēlu galerija, naktsmītņu piedāvājums un daudz citu lietu.
4. Izvērtējot Kolkasraga stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudus, var secināt, ka Kolkasrags kā tūrisma objekts apmeklētājiem ir pievilcīgs, taču, lai šis galamērķis attīstītos vēl vairāk, pastāv vairāki scenāriji, kā pozitīvi izmantot Kolkasraga iespējas.
5. Tūrisma nozarē nodarbināto skaits vasaras sezonas laikā ir vidēji 50 nodarbināto.
6. Tūrisma attīstībai nepieciešams uzlabot piedāvājumu daudzveidību un viesmīlības uzņēmumu skaita pieaugumu, sakopt apkārtējo vidi, veicināt tūrisma infrastruktūras attīstību.
7. Tūristus iespējams piesaistīt ar unikālu un savdabīgu piedāvājumu, maršrutiem.
…
