.
  • Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem

     

    Referāts11 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 1.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 2.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 3.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 4.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 5.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 6.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 7.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 8.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 9.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 10.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 11.
  • Referāts 'Salīdzinošā izglītības pētniecība - skolas sadarbība ar vecākiem', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Šīs tēmas izpēte likās diezgan interesanta un tāpēc nolēmu to salīdzināt. Tomēr izvēlējos šaurāku tēmu salīdzināšanai – Skolas sadarbība ar vecākiem.
Salīdzinājumam izvēlējos mūsu tuvākos kaimiņus – Lietuvu. Šī izvēle nebija nejauša arī tāpēc, ka sakrīt ar mana diplomdarba tēmu un liekas man diezgan interesanta un svarīga.

Skolas un vecāku sadarbība ir ļoti svarīgs faktors, kas ietekmē izglītības kvalitāti un daudzināšanas procesu.
Izpētot šo jautājumu socioloģiskajā pētījumā “Izglītības kvalitāte un komunikācija Latvijas izglītības sistēmā” mēs redzam, ka “Trešā daļa skolotāju uzskata, ka skolas un vecāku sadarbība ir laba, divas trešdaļas respondentu – ka vidēja, bet 7% skolotāju – ka slikta (skatīt 2.6. tabulu). Labvēlīgāk šo sadarbību vērtē jaunāko klašu skolēnu vecāki, kā arī to skolēnu vecāki, kuru bērni mācās mazākumtautību skolās.”/1;21/

Autora komentārsAtvērt
Atlants