-
Tūrisma uzņēmums
Prakses atskaite29 Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | TŪRISMA UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Tūrisma uzņēmuma vēsture | 4 |
1.2. | Tūrisma uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 5 |
1.3. | Tūrisma uzņēmuma darbības veidi | 6 |
2. | TŪRISMA UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ | 8 |
2.1. | Tūrisma uzņēmuma iekšējā vide | 8 |
2.2. | Tūrisma uzņēmuma ārējā vide | 10 |
2.3. | Tūrisma uzņēmuma SVID analīze | 11 |
3. | TŪRISMA UZŅĒMUMA PRODUKCIJA, PAKALPOJUMI | 14 |
3.1. | Tūrisma uzņēmuma kultūras tūrisma produktu piedāvājums | 14 |
3.2. | Kultūras tūrisma produktu izmaksu veidošanās | 15 |
3.3. | Kultūras tūrisma produktu cenu veidošanas pamatprincipi | 16 |
3.4. | Kultūras tūrisma produktu kvalitātes un to nodrošināšanas analīze | 19 |
4. | TŪRISMA UZŅĒMUMA PERSONĀLS UN PERSONĀLVADĪBAS PROCESI | 20 |
4.1. | Tūrisma uzņēmuma personāla piesaistes un atlases kārtība | 20 |
4.2. | Tūrisma uzņēmuma personāla izglītošana | 21 |
4.3. | Tūrisma uzņēmuma personāla novērtējuma analīze | 22 |
4.4. | Tūrisma uzņēmuma personāla motivācija | 23 |
5. | TŪRISMA TIRGUS UN MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS ANALĪZE | 25 |
5.1. | Patērētāju vēlmju izzināšana tūrisma uzņēmumā | 25 |
5.2. | Tūrisma uzņēmuma mārketinga aktivitātes | 26 |
5.3. | Tūrisma tirgus tendences un to ietekme tūrisma uzņēmumā | 27 |
SECINĀJUMI | 28 | |
PRIEKŠLIKUMI | 30 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 31 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 34 |
SECINĀJUMI
1. Lai gan JRTC ir salīdzinoši jauns un mazs uzņēmums, tam ir skaidri noteikti darbības virzieni un izstrādāti precīzi uzdevumi, kurus darbinieki arī ievēro.
2. JRTC atrodas ļoti labā un izdevīgā vietā. Pirmkārt, jau tas atrodas Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīcas tornī, kuru iebraucot Jelgavā nevar nepamanīt. Apkārtne ir sakopta, ainaviski skaista, kas tūristos rada patīkamu sajūtu.
3. Uzņēmumam ir divi darbības veidi – Tūrisma informācijas centrs un Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīca kā valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kas kalpo par lielisku, interesantu apskates objektu. Vairāki darbības virzieni dod iespēju strādāt plašāk, veidot jaunus, dažādus tūrisma produktus.
4. Uzņēmums pielieto vairākas modernās tehnoloģijas, lai aizvadītu informāciju līdz klientiem. Izveidotajās mājaslapās regulāri tiek ievietota jaunākā informācija, līdz ar to klientiem nav jāskatās uz novecojošu informāciju.
5. Uzņēmumā ir izveidojusies pārskatāma kultūra, ko darbinieki precīzi ievēro, tāpēc uzņēmums nesaņem sliktas atsauksmes par apkalpošanu.
6. Veidojot savus tūrisma produktus, uzņēmums cenšas aptvert pēc iespējas lielāku cilvēku segmentu, līdz ar to dodot iespēju ikvienam atrast kaut ko tieši savu vēlmju apmierināšanai.
7. Uzņēmuma stiprās puses parāda to, ka uzņēmums ir stabils, kaut gan tam nav liela pieredze, tam nebūs grūti novērst vājās puses.
8. JRTC, piedāvājot ekskursijas, pielāgojas klientu vēlmēm, līdz ar to klientam pašam mazāk ir jāuztraucas, jāpatērē savs laiks, plānojot ekskursiju.
9. Veidojot cenas tūrisma produktiem, uzņēmums orientējas uz izmaksām, kas būs nepieciešamas produkta izveidē.
10. JRTC izmanto tādu mārketinga instrumentu kā atlaidi, kas ļauj skolēniem, studentiem un pensionāriem apmeklēt torni par mazāku cenu. Tiek padomāts arī par invalīdiem, kuriem, tāpat kā pirmskolas vecuma bērniem, torņa apmeklējums ir bezmaksas.
…
Prakses atskaite sastāv no ievada, pamatdaļas, secinājumiem un priekšlikumiem, kuros ir aprakstīta pamatinformācija par Jelgavas reģionālo tūrisma centru, tās iekšējo un ārējo vidi, piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, personālu un personālvadības procesiem, kā arī informācija par tūrisma tirgus un mārketinga stratēģijas analīzi. Iegūtais novērtējums - 8 balles
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
