Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 1.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 2.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 3.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 4.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 5.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 6.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 7.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 8.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 9.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 10.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 11.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 12.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  NORMATĪVAIS REGULĒJUMS REKLĀMAS UN AUTORTIESĪBU JOMĀ    5
  Latvijas republikas normatīvie akti    5
  Eiropas savienības regulējums    6
  Starptautiskie tiesību akti    7
  JURIDISKO NORMU ANALĪZE REKLĀMĀ    8
  Reklāmas radīšana un autortiesības    8
  Reklāmas izmantošana un autortiesību pārkāpumi    8
  Interneta reklāmas specifika    9
  PROBLĒMGADĪJUMU ANALĪZE    10
  Tiesu prakse Latvijā    10
  Starptautiski precedenti    10
  Izvēlētā problēmgadījuma analīze    10
  SECINĀJUMI    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir būtisks mūsdienu ekonomikas un sabiedrības elements, kas nodrošina preču un pakalpojumu virzību tirgū, vienlaikus ietekmējot patērētāju uzvedību un sabiedrības kultūru. Līdz ar digitālās vides attīstību reklāmas nozare ir piedzīvojusi ievērojamas pārmaiņas – interneta un sociālo tīklu platformas ir kļuvušas par galveno reklāmas izplatīšanas kanālu. Šajā kontekstā radošo materiālu, piemēram, vizuālo mākslu, literāro darbu, mūzikas un videomateriālu, izmantošana reklāmās kļūst arvien biežāka. Tomēr līdz ar šo attīstību pieaug arī autortiesību pārkāpumu risks.
Autortiesības ir izņēmuma tiesību veids, kuru subjekts ir literāro un mākslas darbu autors, objekts-autora darbs, un tiek attiecinātas uz jebkuriem darba izmantojuma aspektiem un veidiem. Tās nereti atzīst par īpašumtiesību veidu. Tās nosaka, no kādām darbībām autors, autora mantinieks vai cits autortiesību pārņēmējs ir jāpasargā.…

Atlants