Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Radošā pēcpusdiena pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Konspekts 'Radošā pēcpusdiena pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Ejot uz pļavu aplūkojot kokus, putnus mazie bērni uzmanību spēja noturēt īsāku brīdi, nekā vecākie bērni .
Nonākot pļavā , kur varēja skriet un lasīt puķes bērni kļuva atraisītāki, vairāk uztvēra mani, kā rotaļu biedreni.
Lasot puķes varēja just bērnu konkurenci, katrs vēlējai lai novērtēju viņa atrasto puķīti un uzpīto vainadziņu. Bērni bija ļoti gandarīti , ka paslavēju un izrādīju prieku par viņu paveikto darbu.
Pēcpusdiena mums izdevās ļoti jauka, vairāk satuvinājos ar bērniem, it īpaši ar mazākajiem. Prieku izrādīja arī vecāki, atnākot pēcpusdienā pakaļ savām atvasēm.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants