-
Personības attīstība iedzimtības un sociālās vides mijiedarbībā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Personības jēdziens | |
2. | Iedzimtības jēdziens | |
3. | Iedzimto spēju tipi | |
4. | Sociālā vide | |
5. | Skolas vide | |
6. | Izglītības sociālās funkcijas būtība | |
7. | Attīstības teorijas | |
8. | Vides loma attīstībā | |
9. | Ē. Eriksona vecumposmu periodizācija | |
10. | Bērna pozitīvas attīstības priekšnosacījumi | |
11. | Audzināšanas mērķis | |
12. | Personības veselums | |
13. | Sociālā mācīšanās | |
14. | Vērtīborientācija | |
15. | Mani secinājumi |
18. slaids
Ārijas Karpovas grāmatā „Personība un individuālais stils ” izlasīju ļoti interesantu domu... Personība kā veselums veidojas no individuālā un sabiedriskā satura sasaistes personībā.
Šeit, manuprāt, arī ļoti labi atklājas attīstības mijiedarbība. Individuālās īpašības – iedzimtība (raksturs, temperaments..) savienojas ar apkārtējās vides ietekmi, kas veido cilvēku.
19. slaids
Datu bāzē atradu nelielu rakstu par sociālo mācīšanos. Par to, kā filmas ietekmē bērnus, u.c. līdzekļi un te dažas uzvedības formas, ko Bandura savos pētījumos ir novērojis, ko bērni apgūst sociālās mācīšanās procesā....
…
Radoša un vissvarīgāko informāciju apkopojoša prezentācija par attiecīgo tēmu. Izcili novērtēta no pasniedzējas puses. 1. Personības jēdziens 2. Iedzimtības jēdziens 3. Iedzimto spēju tipi 4. Sociālā vide 5. Skolas vide 6. Izglītības sociālās funkcijas būtība 7. Attīstības teorijas 8. Vides loma attīstībā 9. Ē. Eriksona vecumposmu periodizācija 10. Bērna pozitīvas attīstības priekšnosacījumi 11. Audzināšanas mērķis 12. Personības veselums 13. Sociālā mācīšanās 14. Vērtīborientācija 15. Mani secinājumi 16. Literatūras saraksts
