Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 9.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 10.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 11.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 12.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Interneta reklāmas psiholoģiskie aspekti    3
  Interneta izmantošanas tendence    3
  Virtuālās vides reklāmu veidu apraksts    4
  Psihografiskais uzvedības modelis mērķauditorijas meklēšanā    6
  Interneta reklāmu psiholoģiskie efekti    8
  Secinājumi    9
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    11
  Pielikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Apkopojot, interneta reklāma sastāv no milzīga daudzuma psiholoģiskajiem faktoriem un efektiem, kas cenšas ietekmēt tās efektivitāti un tās mērķauditoriju. Autors šajā darbā, protams nevērsa uzmanību uz pilnīgi visiem faktoriem, kas iesaistās šajā reklamēšanas procesā, kā arī iespējams spriest, ka tuvākajā un tālākajā nākotnē tiks atklāti jauni veidi, kā indivīda psiholoģiju izmantot reklamēšanas procesā.
Analizējot visu doto informāciju varam secināt, ka interneta lietotāju skaits, skatoties uz globālo populāciju, katru dienu palielinās. Tas nozīmē, ka virtuālās vides marketings paliek ar vien nozīmīgāks un efektīvāks. Kā arī virtuālajā vidē ir iespējams ievietot ievērojami lielu dažādu reklāmu skaitu un veidus, kas aprobežojas tikai ar personas, veidotāja radošumu.
Internetā reklāmu mērķauditorijas meklēšanai galvenokārt tiek izmantotas divas metodes, demogrāfisko datu ievākšana un psihografiskā uzvedības modeļa mērķauditorijas meklēšana. Informāciju, lai izmantotu otro minēto ir sarežģītāk ievākt, kaut gan tā ir ievērojami efektīvāka, respektīvi, katram indivīdam piemeklējot piemērotu reklamēšanas veidu, stilu un metodi, lai panāktu visefektīvākos rezultātus.
Turpinot internēta reklāmās jau pašlaik tiek izmantoti ļoti daudz psiholoģiski faktori, kas ir balstīti uz impēriskiem pierādījumiem, veicot zinātniskus pētījums, un nav šaubu, ka nākotnē šie faktoru tiks paplašinātāk izpētīti, kā arī izmantoti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants