-
Televīzijas reklāmu ietekme uz patērētāju, veicot pirkumu
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
IEVADS | 4 | |
1. | LITERATŪRAS APSKATS | 5 |
1.1. | REKLĀMA UN TĀS FUNKCIJAS | 5 |
1.2. | TELEVĪZIJAS REKLĀMU VĒSTURE | 5 |
2. | METODES | 8 |
3. | REZULTĀTI UN ANALĪZE | 9 |
4. | SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 16 |
SAĪSINĀJUMI | 17 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 18 | |
PIELIKUMI | 19 |
4. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā autores ir nonākušas pie secinājumiem.
1. Gan vīriešu, gan sieviešu kārtas respondenti visās vecuma grupās ir nonākuši saskarē ar televīzijas reklāmām.
2. Aptuveni 50% respondentu atklāj, ka pievērš uzmanību televīzijā raidītajām reklāmām.
3. Respondenti atklāj, ka televīzijas reklāmās uzmanību visvairāk piesaista sadzīves preces, pakalpojumi un pārtika, jeb ikdienā sastopamas lietas.
4. Reklāmām tiek pievērsta visvairāk uzmanība, ja tās ir jaunas, ar interesantiem tēliem, krāsām un mūziku.
5. Televīzijas reklāmu ietekmē salīdzinoši maza daļa respondentu iegādājas vairāk produktu/pakalpojumu.
6. Aptuveni tikai 1/5 daļa respondentu atzīst, ka vispār ir iegādājušies produktu/pakalpojumu televīzijas reklāmu ietekmē.
7. Respondentiem svarīgākais televīzijas reklāmās ir reklamējamais produkts, pēc tam seko cena.
8. Televīzijas reklāmas atstāj ietekmi uz vismaz pusi respondentu, kā rezultātā daļa pievērš uzmanību reklāmām un biežāk iegādājas reklamējamo produktu/pakalpojumu.
…
ANOTĀCIJA Zinātniskās pētniecības darba tēma ir ''Televīzijas reklāmu ietekme uz patērētāju, veicot pirkumu''. Darba mērķis: analizēt patērētāju uzskatus un attieksmi pret televīzijas reklāmām, veicot pirkumu. Darba uzdevumi. Uzzināt kas ir reklāma. Noskaidrot, kādās nozarēs visbiežāk tiek izmantotas reklāmas. Uzzināt kā reklāma spēj ietekmēt patērētāju, veicot pirkumu. Izveidot aptaujas anketas. Veikt anketēšanu un rezultātu apkopojuma analīzi. Apkopot un izanalizēt LRA datus par reklāmu tirgu. Izdarīt secinājumus un veikt priekšlikumus. Atslēgas vārdi: reklāma, televīzija, televīzijas reklāma Pievienotas diagrammas ar aptauju rezultātiem.
