-
Mārketinga prakse
Prakses atskaite30 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
2021. - 2025. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Mārketinga mērķi | 8 |
3. | Uzņēmuma mērķa tirgus raksturojums | 10 |
4. | Mārketinga pētījumu metožu izpēte | 13 |
5. | SVID analīze | 17 |
6. | Uzņēmuma produkta pozicionēšana | 20 |
7. | Konkurentu izpēte un analīze | 22 |
8. | Uzņēmumu virzīšanas pasākumu izpēte un analīze | 25 |
9. | Virzīšanas pasākumu plāns | 27 |
10. | Kvalifikācijas darba izstrāde apraksts | 28 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Literatūras un avotu saraksts | 30 | |
Mārketinga (tirgzinību) prakses pielikumi | 31 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Prakses uzņēmums priekšrocība ir bagāts piedāvājuma klāsts un unikalitāte savā produktu jomā.
2. Lai gan uzņēmums ir samērā jauns, tomēr šo trīs gadu laikā ir izveidojies ievērojams patstāvīgo klientu loks, kas virza uzņēmumu uz priekšu.
3. Uzņēmumam ir svarīgi konkurēt ar tāda paša tipa uzņēmumiem , un uzmanīgi sekot līdzi konkurentu aktivitāte, lai laicīgi varētu rīkoties dažādu draudu gadījumā no konkurentu puses.
4. Prakses uzņēmuma vadītāja ir gatava iesaistīties visos vajadzīgajos pasākumos, lai uzlabotu un veidotu jaunus produktu virzīšanas pasākumus.
5. Uzņēmums arī ir gatavs attīstīties un uzlabot līdz šim esošo darba kārtības sistēmu, ļaujot attīstīt uzņēmumam savu mārketinga nodaļu nākotnē.
Priekšlikumi:
1. Sadarbojoties uzņēmuma visu nodaļu vadītājiem uzlabot komunikācijas vidi starp uzņēma nodaļām, tā veicinot komandas darbu, savstarpēju saprati, kopīgus mērķus un tādējādi uzņēmuma attīstību.
2. Uzņēmuma vadītajam, attīstīt un pilnveidot uzņēmumā attiecīgi trūkstošās nodaļas, kā piemēram marketinga nodaļu un arī sabiedrisko attiecību nodaļu, abi šie speciālisti uzņēmumam būtu liels ieguvums tālākā attīstībā un pareizu un profesionālu uzņēmuma nākotnes attīstību tikai sekmētu šie specialisti pielietojot savas zināšanas.
3. Nodarbinot mārketinga speciālistu kopā ar vadītāju izstrādāt mārketinga plānu, lai varētu apzināt sasniedzamos mērķus un draudus, kas varētu rasties, mērķu sasniegšanas procesā.
4. Nodarbinot sabiedrisko attiecību speciālistu kā vienu no uzdevumiem izvirzīt vizuālā tēla veidošanu uzņēmumam, tā pat kopā ar mārketinga speciālistu strādāt pie uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas pasākumiem, piemēram izstrādāt reklāmas ar tūrismu saistītos žurnālos.
…
Ievads 3 1.Uzņēmuma apraksts 4 2. Mārketinga mērķi 8 3.Uzņēmuma mērķa tirgus raksturojums 10 4.Mārketinga pētījumu metožu izpēte 13 5.SVID analīze 17 6.Uzņēmuma produkta pozicionēšana 20 7.Konkurentu izpēte un analīze 22 8.Uzņēmumu virzīšanas pasākumu izpēte un analīze 25 9.Virzīšanas pasākumu plāns 27 10.Kvalifikācijas darba izstrāde apraksts 28 Secinājumi un priekšlikumi 29 Literatūras un avotu saraksts 30 Mārketinga (tirgzinību) prakses pielikumi 31
Koledžas darbs.
